Reports for K-FANS SA
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About K-FANS SA
- K-FANS SA has its legal headquarters in Maroggia and is active. It is a Company limited by shares (AG) and active in the industry «IT services».
- There are 2 active persons registered in the management.
- All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 16.06.2025.
- The company K-FANS SA is registered under the UID CHE-443.246.155.
- On the same address as K-FANS SA there are 7 other active companies registered. These include: Al Parco SA, Imag Concept SA, Immolife Ticino SA.
Commercial register information
Entry in the commercial register
12.03.2024
Legal form
Company limited by shares (AG)
Legal headquarters of the company
Val Mara
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.3.024.091-5
UID/VAT
CHE-443.246.155
Sector
IT services
Purpose (Original language)
La società ha quale scopo la progettazione, lo sviluppo e la produzione di dispositivi hardware e sensoristica per la raccolta e analisi di dati legati alla salute e alla raccolta di dati per le attività sportive. La progettazione, lo sviluppo e la produzione di speciali wearable per il mondo sportivo e sanitario, includendo la gestione dei tessuti e della tecnologia e del software necessari per la produzione. La progettazione, lo sviluppo e la produzione di applicativi software per la gestione dei dati e produzione di software specifici per l'analisi predittiva dei dati. La progettazione e lo sviluppo di sistemi di intelligenza artificiale che utilizzano la sensoristica progettata e realizzata per prevedere e prevenire eventi traumatici nel mondo dello sport o della salute. Attività di brevettazione e certificazione dei prodotti realizzati. Attività di consulenza e supporto all'installazione e gestione di sistemi per la raccolta dati e per l'utilizzo dei dati. Attività di training a formazione sia in aula che sul campo per il supporto operativo dell'avvio e mantenimento dei sistemi di analisi e monitoraggio dei dati. La consulenza alle società sportive e ai media (installazione telecamere negli stadi, analisi filmati, ecc.). L'organizzazione di corsi didattici in materie connesse o analoghe. La commercializzazione e vendita dei prodotti e sistemi realizzati sia in ambito nazionale che internazionale. La società può compiere tutte le operazioni commerciali, industriali e finanziarie, mobiliari ed immobiliari; può assumere direttamente o indirettamente interessenze e partecipazioni anche azionarie in altre società od imprese aventi scopi affini od analoghi al proprio; può infine assumere impegni, concedere avalli e dare garanzie anche fidejussorie ed ogni altra garanzia anche reale a favore di terzi, il tutto in quanto ritenute operazioni necessarie o utili per il conseguimento dell'oggetto sociale, purché, ove prescritto, senza con ciò svolgere attività nei confronti del pubblico. La società potrà inoltre compiere qualsiasi operazione, purché non in via prevalente, necessaria o utile per il raggiungimento dello scopo sociale, nel rispetto delle leggi e dei regolamenti amministrativi vigenti.
Other company names
Past and translated company names
- K-SPORT SWISS SA
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: K-FANS SA
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1006356963, Commercial Registry Office Ticino, (501)
K-SPORT SWISS SA, in Lugano, CHE-443.246.155, società anonima (Nr. FUSC 53 del 15.03.2024, Pubbl. 1005987069).
Statuti modificati:
10.06.2025.
Nuova ditta:
K-FANS SA.
Nuova sede:
Val Mara.
Nuovo recapito:
Viale Baldassarre Longhena 24, 6817 Maroggia.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.