• TAO Treu Beratungs GmbH

    ZH
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-020.4.086.017-0
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    1 Year

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for TAO Treu Beratungs GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About TAO Treu Beratungs GmbH

    • TAO Treu Beratungs GmbH is active in the industry «Fiduciary services» and is currently active. The legal headquarters are in Zürich.
    • The management of the company TAO Treu Beratungs GmbH, which was founded on the 24.10.2024, consists of one person.
    • The company has last modified its commercial register entry on 29.10.2024. All previous commercial register entries are available under «Notifications».
    • The reported UID is the following: CHE-203.248.885.
    • The address is identical with 29 other active companies. These include: ac communication systems & technology GmbH, ChatOwl GmbH, COEX AG.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringungen von Dienstleistungen aller Art, insbesondere in den Bereichen Steuern, Recht, Finanzen und Vorsorge, die Erbringung von Aus- und Weiterbildungsleistungen, die Entwicklung, die Vermarktung und den Vertrieb von IT-Applikationen, die Vertretung von Personen vor Behörden und Gerichten sowie die Ausübung von Koordinations-, Beratungs- und Managementaufgaben für Nahestehende und Dritte. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmungen irgendwelcher Art beteiligen, Vertretungen übernehmen sowie alle Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, die geeignet sein könnten, den Zweck der Gesellschaft zu fördern; oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen. Sie kann Immobilien im In- und Ausland erwerben, verpachten, vermieten, belasten und veräussern. Sie kann auch Darlehen für eigene oder fremde Rechnung sowie Garantien und Pfandrechtsgeschäfte für verbundene Unternehmungen und Dritte eingehen. Die Gesellschaft kann jede Art von Schuld oder Wertpapieren, innerhalb der Schweiz oder im Ausland, erwerben, halten, verwalten oder verkaufen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: TAO Treu Beratungs GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 241029/2024 - 29.10.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006164674, Commercial Registry Office Zurich, (20)

    TAO Treu Beratungs GmbH, in Zürich, CHE-203.248.885, Friesenbergstrasse 75, 8055 Zürich, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    18.10.2024.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringungen von Dienstleistungen aller Art, insbesondere in den Bereichen Steuern, Recht, Finanzen und Vorsorge, die Erbringung von Aus- und Weiterbildungsleistungen, die Entwicklung, die Vermarktung und den Vertrieb von IT-Applikationen, die Vertretung von Personen vor Behörden und Gerichten sowie die Ausübung von Koordinations-, Beratungs- und Managementaufgaben für Nahestehende und Dritte. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmungen irgendwelcher Art beteiligen, Vertretungen übernehmen sowie alle Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, die geeignet sein könnten, den Zweck der Gesellschaft zu fördern;
    oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen. Sie kann Immobilien im In- und Ausland erwerben, verpachten, vermieten, belasten und veräussern. Sie kann auch Darlehen für eigene oder fremde Rechnung sowie Garantien und Pfandrechtsgeschäfte für verbundene Unternehmungen und Dritte eingehen. Die Gesellschaft kann jede Art von Schuld oder Wertpapieren, innerhalb der Schweiz oder im Ausland, erwerben, halten, verwalten oder verkaufen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen an die Gesellschafter erfolgen schriftlich oder per E-Mail. Gemäss Erklärung vom 18.10.2024 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Harbeke, Nils Olaf, von Zürich, in Zürich, Gesellschafter und Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift, mit 200 Stammanteilen zu je CHF 100.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm