• SOS Arbeitsplatz

    AG
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-400.6.451.852-3
    Sector: Religious, political or secular associations

    Age of the company

    2 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    Capital unknown

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    1

    Reports for SOS Arbeitsplatz

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About SOS Arbeitsplatz

    • SOS Arbeitsplatz is currently active and the industry «Religious, political or secular associations». The legal headquarters are in Baden.
    • The management of the organization SOS Arbeitsplatz, which was founded on the 21.10.2022, consists of 2 persons.
    • Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 30.01.2023.
    • The Enterprise Identification Number of the organization SOS Arbeitsplatz is the following: CHE-444.220.460.
    • Companies with the same address as SOS Arbeitsplatz: la fontana-quinte GmbH, LUMOS T&L GmbH, Mint Consulting GmbH.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Religious, political or secular associations

    Purpose (Original language)

    Zweck des Vereins ist insbesondere die kostenlose Erbringung von Erstberatungsgesprächen zugunsten gesundheitlich beeinträchtigten Arbeitnehmern zur Verhinderung von längerfristiger Arbeitsunfähigkeit sowie Invalidität. Ferner betreibt der Verein eine Angebotsplattform ausgewählter Mitglieder für Massnahmen rund um arbeitsplatzerhaltende und -schaffende Ansätze. Der Verein ist politisch und konfessionell neutral.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Trademarks

    Source: Swissreg
    Trademark Registration date Status Number
    SOS ARBEITSPLATZ 29.09.2022 active 11987/2022

    Newest SOGC notifications: SOS Arbeitsplatz

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 230130/2023 - 30.01.2023
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1005664784, Commercial Registry Office Aargau, (400)

    SOS Arbeitsplatz, in Baden, CHE-444.220.460, Verein (SHAB Nr. 208 vom 26.10.2022, Publ. 1005591471).

    Domizil neu:
    Bahnhofstrasse 12, 5400 Baden.

    SOGC 221026/2022 - 26.10.2022
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005591471, Commercial Registry Office Aargau, (400)

    SOS Arbeitsplatz, in Baden, CHE-444.220.460, c/o Ansaldo Energia Switzerland AG, Haselstrasse 18, 5400 Baden, Verein (Neueintragung).

    Statutendatum:
    05.10.2022.

    Zweck:
    Zweck des Vereins ist insbesondere die kostenlose Erbringung von Erstberatungsgesprächen zugunsten gesundheitlich beeinträchtigten Arbeitnehmern zur Verhinderung von längerfristiger Arbeitsunfähigkeit sowie Invalidität. Ferner betreibt der Verein eine Angebotsplattform ausgewählter Mitglieder für Massnahmen rund um arbeitsplatzerhaltende und -schaffende Ansätze. Der Verein ist politisch und konfessionell neutral.

    Mittel:
    Mitglieder- und Gönnerbeiträge, Überschüsse der Betriebsrechnung, allfällige Schenkungen, Veranstaltungsbeiträge und Vermächtnisse.

    Eingetragene Personen:
    Ludin, David Michael, von Wohlen (AG), in Hägglingen, Präsident des Vorstandes, mit Kollektivunterschrift zu zweien;
    Engeler, Melanie Mona, von Wohlen (AG), in Niederwil (AG), Mitglied des Vorstandes, mit Kollektivunterschrift zu zweien.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm