• PMFG Sagl in liquidazione

    TI
    in liquidation
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.026.941-1
    Sector: Trading in clothings

    Age of the company

    3 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Paolo Fornoni
    Via Pedemonte 2
    6962 Viganello
    Neighbourhood

    Reports for PMFG Sagl in liquidazione

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About PMFG Sagl in liquidazione

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trading in clothings

    Purpose (Original language)

    La società ha per scopo l'acquisto, la vendita di articoli di qualsiasi genere, in particolar modo: la compravendita, l'importazione, l'esportazione ed il commercio di articoli di abbigliamento, calzature, accessori, cosmetica, profumeria, pelletteria, arredo e complementi di arredo. La ditta potrà assumere e concedere rappresentanze. La società può esercitare tutte le attività che siano in relazione con il suo scopo. Consulenze organizzative e stilistiche nel settore della moda. Può fondare società analoghe ed aprire filiali o succursali in Svizzera.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • PMFG Sagl

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: PMFG Sagl in liquidazione

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250929/2025 - 29.09.2025
    Categories: Liquidation, Change of company name, Change of company address, Change in management

    Publication number: HR02-1006444564, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    PMFG Sagl, in Lugano, CHE-137.722.720, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 70 del 08.04.2022, Pubbl. 1005446832).

    Nuova ditta:
    PMFG Sagl in liquidazione.

    Nuovo recapito:
    c/o Paolo Fornoni, Via Pedemonte 2, 6962 Viganello. La società è sciolta con decisione dell'assemblea dei soci del 22.09.2025.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Fornoni, Paolo, da Lugano, in Viganello (Lugano), socio, liquidatore, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00 [finora: in Massagno, socio, con firma individuale];
    Gentili, Maurizio, da Genève, in Viganello (Lugano), gerente, con firma individuale [finora: in Massagno].

    SOGC 220408/2022 - 08.04.2022
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005446832, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    PMFG Sagl, in Lugano, CHE-137.722.720, Via Frasca 10, 6900 Lugano, società a garanzia limitata (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    29.03.2022.

    Scopo:
    La società ha per scopo l'acquisto, la vendita di articoli di qualsiasi genere, in particolar modo: la compravendita, l'importazione, l'esportazione ed il commercio di articoli di abbigliamento, calzature, accessori, cosmetica, profumeria, pelletteria, arredo e complementi di arredo. La ditta potrà assumere e concedere rappresentanze. La società può esercitare tutte le attività che siano in relazione con il suo scopo. Consulenze organizzative e stilistiche nel settore della moda. Può fondare società analoghe ed aprire filiali o succursali in Svizzera.

    Capitale sociale:
    CHF 20'000.00.

    Obblighi di fornire prestazioni accessorie, diritti preferenziali, di prelazione o di compera:
    per i dettagli si rinvia allo statuto.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per iscritto o per email. Secondo dichiarazione del 29.03.2022 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Fornoni, Paolo, da Lugano, in Massagno, socio, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00;
    Gentili, Maurizio, da Genève, in Massagno, gerente, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm