• PKMK Consulting AG

    ZG
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-170.3.049.110-0
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    1 Year

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for PKMK Consulting AG

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About PKMK Consulting AG

    • PKMK Consulting AG is a Company limited by shares (AG) with its legal headquarters in Zug. PKMK Consulting AG belongs to the industry «Fiduciary services» and is currently active.
    • The company was founded on 06.11.2023 and has 4 persons in its management.
    • All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 09.11.2023.
    • The Enterprise Identification Number of the company PKMK Consulting AG is the following: CHE-467.118.878.
    • The address is identical with 126 other active companies. These include: 4GVISION AG, 4ur Future GmbH, 50 PLUS RELOCATION MANAGEMENT GmbH.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von Dienstleistungen, insbesondere im Bereich Wirtschafts- und Steuerberatung, Rechtshilfe, Finanz- und Rechnungswesen, Vermittlung von Dienstleistungen, die Software Entwicklung, IT-Beratung, das Halten von Beteiligungen sowie das Erbringen von damit im Zusammenhang stehenden Dienstleistungen, den Ein- und Verkauf von Bürogeräten, Software und Computern. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften oder sich mit solchen zusammenschliessen und alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Liegenschaften, beschränkte dingliche Rechte und Immaterialgüterrechte erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften eingehen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: PKMK Consulting AG

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 231109/2023 - 09.11.2023
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005880684, Commercial Registry Office Zug, (170)

    PKMK Consulting AG, in Zug, CHE-467.118.878, Untermüli 11, 6300 Zug, Aktiengesellschaft (Neueintragung).

    Statutendatum:
    30.10.2023.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von Dienstleistungen, insbesondere im Bereich Wirtschafts- und Steuerberatung, Rechtshilfe, Finanz- und Rechnungswesen, Vermittlung von Dienstleistungen, die Software Entwicklung, IT-Beratung, das Halten von Beteiligungen sowie das Erbringen von damit im Zusammenhang stehenden Dienstleistungen, den Ein- und Verkauf von Bürogeräten, Software und Computern. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften oder sich mit solchen zusammenschliessen und alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Liegenschaften, beschränkte dingliche Rechte und Immaterialgüterrechte erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften eingehen.

    Aktienkapital:
    CHF 100'000.00.

    Liberierung Aktienkapital:
    CHF 50'000.00.

    Aktien:
    100'000 vinkulierte Namenaktien zu CHF 1.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Mitteilungen an die Aktionäre erfolgen brieflich oder per E-Mail an die im Aktienbuch eingetragene Adresse.

    Vinkulierung:
    Die Übertragbarkeit der Namenaktien ist nach Massgabe der Statuten beschränkt. Mit Erklärung vom 30.10.2023 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Schnieper, Oliver, von Unterägeri und Emmen, in Unterägeri, Präsident des Verwaltungsrates, mit Einzelunterschrift;
    Meduna, Jirí, tschechischer Staatsangehöriger, in Plzen (CZ), Mitglied des Verwaltungsrates, mit Einzelunterschrift, Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift;
    Duchková, Vendula, tschechische Staatsangehörige, in Plzen (CZ), Mitglied des Verwaltungsrates, mit Kollektivunterschrift zu zweien;
    Zeman, Václav, tschechischer Staatsangehöriger, in Plzen (CZ), Mitglied des Verwaltungsrates, mit Kollektivunterschrift zu zweien.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm