• PK Verwaltungs GmbH

    ZG
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-170.4.007.921-0
    Sector: Services for insurance and pensions

    Age of the company

    17 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for PK Verwaltungs GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About PK Verwaltungs GmbH

    • PK Verwaltungs GmbH in Rotkreuz is a Limited liability company from the sector «Services for insurance and pensions». PK Verwaltungs GmbH is active.
    • The management has 3 active persons registered.
    • All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 15.11.2019.
    • The company is registered in the commercial register ZG under the UID CHE-114.111.327.
    • The address is identical with 19 other active companies. These include: Abächerli, Teppiche, Möbel, Vorhänge AG, amc Therapiezentrum GmbH, AMK Sales GmbH.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services for insurance and pensions

    Purpose (Original language)

    Geschäftsführung und Verwaltung von Vorsorgeeinrichtungen im Bereich der beruflichen Vorsorge; vollständige Zweckumschreibung gemäss Statuten.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: PK Verwaltungs GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 191115/2019 - 15.11.2019
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1004760405, Commercial Registry Office Zug, (170)

    PK Verwaltungs GmbH, in Risch, CHE-114.111.327, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 47 vom 07.03.2008, S.17, Publ. 4377944).

    Ausgeschiedene Personen und erloschene Unterschriften:
    Zeder, Anita Maria, von Inwil, in Römerswil LU, Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, Gesellschafterin, mit Einzelunterschrift, mit 100 Stammanteilen zu je CHF 100.00.

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Schäfli, Andrea, von Uesslingen-Buch, in Kappel am Albis, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 200 Stammanteilen zu je CHF 100.00;
    Beck, Alexander, von Cham, in Kappel am Albis, Zeichnungsberechtigter, mit Kollektivunterschrift zu zweien;
    Eck, Christophe Patrick, von Lussery-Villars, in Horgen, Zeichnungsberechtigter, mit Kollektivunterschrift zu zweien [bisher: Vorsitzender der Geschäftsführung, mit Einzelunterschrift, Gesellschafter, mit Einzelunterschrift, mit 100 Stammanteilen zu je CHF 100.00].

    SOGC 47/2008 - 07.03.2008
    Categories: Miscellaneous changes

    Publication number: 4377944, Commercial Registry Office Zug, (170)

    PK Verwaltungs GmbH, in Risch, CH-170.4.007.921-0, Grundstrasse 18, 6343 Rotkreuz, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    25.02.2008.

    Zweck:
    Geschäftsführung und Verwaltung von Vorsorgeeinrichtungen im Bereich der beruflichen Vorsorge;
    vollständige Zweckumschreibung gemäss Statuten.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Mitteilungen an die Gesellschafter erfolgen schriftlich oder per E-Mail. Gemäss Erklärung der Geschäftsführung vom 25.02.2008 untersteht die Gesellschaft keiner ordentlichen Revision und verzichtet auf eine eingeschränkte Revision. Es bestehen Nebenleistungspflichten gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.

    Eingetragene Personen:
    Eck, Christophe Patrick, von Lussery-Villars, in Horgen, Vorsitzender der Geschäftsführung, mit Einzelunterschrift und Gesellschafter, mit Einzelunterschrift, mit 100 Stammanteilen zu je CHF 100.00;
    Zeder, Anita Maria, von Inwil, in Römerswil LU, Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift und Gesellschafterin, mit Einzelunterschrift, mit 100 Stammanteilen zu je CHF 100.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm