Reports for Perlartecontemporanea Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About Perlartecontemporanea Sagl
- Perlartecontemporanea Sagl from Lugano operates in the sector «Trading with various goods» and is active.
- The management consists of one person. The company was founded on 29.01.2010.
- All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 04.02.2010.
- Perlartecontemporanea Sagl is registered in the Canton of TI under the UID CHE-115.392.241.
Commercial register information
Entry in the commercial register
29.01.2010
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.014.177-5
UID/VAT
CHE-115.392.241
Sector
Trading with various goods
Purpose (Original language)
L'acquisto e la vendita di opere d'arte, in special modo nel settore dell'arte contemporanea; l'attività editoriale in ambito culturale e artistico tramite supporti cartacei ed audiovisivi; l'acquisto, la cessione e lo sfruttamento di diritti d'autore e di altre proprietà intellettuali; l'organizzazione di mostre ed altre attività espositive; la gestione in proprio o in franchising di spazi espositivi; la progettazione, la realizzazione, la vendita e l'affitto di moduli e arredi espositivi. Partecipare sotto qualsiasi forma ad altre società. Esercitare ogni attività commerciale, finanziaria o di altro genere in relazione con lo scopo, nonché acquistare, detenere e vendere immobili.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Perlartecontemporanea Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: 5478560, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Perlartecontemporanea Sagl, in Lugano, CH-501.4.014.177-5, Via Cattori 18, 6900 Lugano, Società a garanzia limitata (nuova iscrizione).
Data dello statuto:
28.1.2010.
Scopo:
L'acquisto e la vendita di opere d'arte, in special modo nel settore dell'arte contemporanea;
l'attività editoriale in ambito culturale e artistico tramite supporti cartacei ed audiovisivi;
l'acquisto, la cessione e lo sfruttamento di diritti d'autore e di altre proprietà intellettuali;
l'organizzazione di mostre ed altre attività espositive;
la gestione in proprio o in franchising di spazi espositivi;
la progettazione, la realizzazione, la vendita e l'affitto di moduli e arredi espositivi. Partecipare sotto qualsiasi forma ad altre società. Esercitare ogni attività commerciale, finanziaria o di altro genere in relazione con lo scopo, nonché acquistare, detenere e vendere immobili.
Capitale sociale:
CHF 20'000.--. Prestazioni accessorie a norma di statuto.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per iscritto o per email. Con dichiarazione della gerenza del 28.01.2010 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone iscritte:
Wonderhotels SA (CH-514.3.013.147-7), in Lugano, socia, con 200 quote da CHF 100.--;
Formenti Tavazzani, Paola, da Lugano, in Lugano, gerente, con firma individuale.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.