• NO FAKE REVIEWS

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.6.015.517-5
    Sector: Religious, political or secular associations

    Age of the company

    11 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    Capital unknown

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Via Massagno 20
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for NO FAKE REVIEWS

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About NO FAKE REVIEWS

    • NO FAKE REVIEWS is active in the industry «Religious, political or secular associations» and is currently active. The legal headquarters are in Lugano.
    • The management of the organization NO FAKE REVIEWS consists of 3 persons. The foundation of the organization took place on 25.11.2024.
    • All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 28.11.2024.
    • The organization NO FAKE REVIEWS is registered under the UID CHE-283.517.885.
    • BBstyle di Cavallaretto Karin, Edimen SA, Fisioterapia Arizona di Salvatore Fabio are registered at the same address.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Religious, political or secular associations

    Purpose (Original language)

    L'associazione persegue fini di solidarietà sociale, non persegue scopo di lucro e ha come obiettivi primari: assicurare che le recensioni pubblicate online siano veritiere, trasparenti e non falsificate, per garantire la tutela del consumatore e l'integrità dei mercati. Promuovere la consapevolezza e l'educazione dei consumatori e delle imprese sull'importanza delle recensioni veritiere. Contrastare attivamente il fenomeno delle recensioni false o comprate attraverso monitoraggio, campagne di sensibilizzazione, formazione e collaborazioni con enti regolatori. Collaborare con piattaforme di recensioni, aziende, organizzazioni governative e non governative per identificare, prevenire e rimuovere recensioni false. Promuovere una normativa che regolamenta e penalizza la pratica delle recensioni false o ingannevoli.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: NO FAKE REVIEWS

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 241128/2024 - 28.11.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006190390, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    NO FAKE REVIEWS, in Lugano, CHE-283.517.885, Via Massagno 20, 6900 Lugano, associazione (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    22.11.2024.

    Scopo:
    L'associazione persegue fini di solidarietà sociale, non persegue scopo di lucro e ha come obiettivi primari: assicurare che le recensioni pubblicate online siano veritiere, trasparenti e non falsificate, per garantire la tutela del consumatore e l'integrità dei mercati. Promuovere la consapevolezza e l'educazione dei consumatori e delle imprese sull'importanza delle recensioni veritiere. Contrastare attivamente il fenomeno delle recensioni false o comprate attraverso monitoraggio, campagne di sensibilizzazione, formazione e collaborazioni con enti regolatori. Collaborare con piattaforme di recensioni, aziende, organizzazioni governative e non governative per identificare, prevenire e rimuovere recensioni false. Promuovere una normativa che regolamenta e penalizza la pratica delle recensioni false o ingannevoli.

    Mezzi:
    Quote di adesione e quote annuali;
    offerte libere dei soci;
    donazioni ed elargizioni di privati, enti e istituzioni;
    redditi dei beni dell'Associazione;
    proventi derivanti da iniziative di raccolta fondi e sponsorizzazioni;
    royalties per l'utilizzo del marchio dell'associazione;
    eventuali fondi pubblici o privati ricevuti per il sostegno delle attività;
    proventi derivanti da eventi e strutture dell'associazione.

    Persone iscritte:
    Lo Nero, Michele, cittadino italiano, in Azzate (IT), presidente, con firma individuale;
    Corti, Marzia, cittadina italiana, in Venegono Superiore (IT), vice-presidente, con firma individuale;
    Triscari Binone, Carmelo, cittadino italiano, in Lugano, direttore generale, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm