• La.Par.Invest Sagl in liquidazione

    TI
    deleted
    Register number: CH-501.4.022.902-0
    Sector: Operation of other financial institutions

    Age of the company

    -

    Turnover in CHF

    -

    Capital in CHF

    -

    Employees

    -

    Active brands

    -
    c/o Primafid di Cristina Maderni
    Via Pietro Peri 9D
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for La.Par.Invest Sagl in liquidazione

    *displayed reports are examples

    There is no information available because this company has been deleted.

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    Management

    No managers have been registered.

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Operation of other financial institutions

    Purpose (Original language)

    La detenzione di partecipazioni e la gestione durevole di partecipazioni in società e imprese commerciali finanziarie e industriali; lo sviluppo e la commercializzazione di soluzioni di commercio elettronico in tutte le sue forme, nonché la creazione e la gestione di piattaforme elettroniche per lo scambio di merci e servizi di ogni genere ed in ogni forma. La società può compiere tutte le operazioni commerciali, industriali, immobiliari, mobiliari e finanziarie, ivi compreso il rilascio di fideiussioni ed altre garanzie reali anche a favore di terzi. La società può aprire succursali ed assumere ed alienare interessenze o partecipazioni in altre società.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • La.Par.Invest Sagl

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: La.Par.Invest Sagl in liquidazione

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 230125/2023 - 25.01.2023
    Categories: Deletion

    Publication number: HR03-1005661510, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    La.Par.Invest Sagl in liquidazione, in Lugano, CHE-489.415.273, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 157 del 16.08.2022, Pubbl. 1005542113). La società è cancellata, avendo le autorità fiscali federali e cantonali dato il loro consenso.

    SOGC 220816/2022 - 16.08.2022
    Categories: Miscellaneous changes

    Publication number: HR02-1005542113, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    La.Par.Invest Sagl in liquidazione, in Lugano, CHE-489.415.273, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 33 del 16.02.2022, Pubbl. 1005407243). Secondo gli interessati la liquidazione è terminata, ma la cancellazione non può essere effettuata mancando il consenso delle autorità fiscali federali e cantonali.

    SOGC 220223/2022 - 23.02.2022
    Categories: Debt call to creditors

    Publication number: LS02-0000043384, Commercial Registry Office Ticino

    Rubrica: Liquidazioni e grida ai creditori Sottorubrica: Diffida ai creditori alla liquidazione di una società a garanzia limitata Data di pubblicazione: SHAB 23.02.2022, Pubblicazione ripetuta: 21.02.2022, 22.02.2022 Probabile data di scadenza: 21.02.2027 Numero di pubblicazione: Ente di pubblicazione Primafid di Cristina Maderni, Via Peri 9D, 6900 Lugano Diffida ai creditori alla liquidazione La.Par.Invest Sagl in liquidazione

  • Pubblicazione Impresa sciolta: La.Par.Invest Sagl in liquidazione CHE-489.415.273 c/o: Primafid di Cristina Maderni Via Peri 9D 6900 Lugano Scioglimento da parte di: Deliberazione dell'assemblea dei soci Data della decisione: 10.02.2022 Indicazioni giuridiche: I creditori della società a garanzia limitata sciolta sono invitati a far valere i propri diritti. Pubblicazione secondo l'art. 821a cpv. 1 congiuntamente all'art. 742 cpv. 2 CO. Termine: 30 giorni dall'ultima data di pubblicazione Scadenza del termine: 25.03.2022
    Punto di contatto: Primafid di Cristina Maderni, Via Peri 9D,
  • Lugano

  • Title
    Confirm