Reports for IGESTRA SA in liquidazione
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About IGESTRA SA in liquidazione
- IGESTRA SA in liquidazione from Ascona operates in the sector «Architectural and engineering activities» and is in liquidation.
- The management of the company IGESTRA SA in liquidazione consists of 3 persons.
- Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 17.06.2025.
- The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-480.127.193.
- The address is identical with 4 other active companies. These include: Asco-fer SA, Chiodi Ascona SA, Cossi A. + G..
Commercial register information
Entry in the commercial register
08.06.2015
Legal form
Company limited by shares (AG)
Legal headquarters of the company
Ascona
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.3.019.800-5
UID/VAT
CHE-480.127.193
Sector
Architectural and engineering activities
Purpose (Original language)
La gestione di uno studio d'architettura, progettazione, coordinamento e direzioni lavori del ramo edilizio e del genio civile, studio progetti della sopra e sottostruttura, impresa generale, mediazioni di compravendita di immobili e mobili, nonché ogni operazione commerciale e finanziaria atta al conseguimento dello scopo sociale. La società potrà svolgere la propria attività sia in Svizzera che all'estero. La società può costituire succursali, partecipare ad altre società ed acquistare o vendere immobili.
Other company names
Past and translated company names
- IGESTRA SA
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: IGESTRA SA in liquidazione
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1006358316, Commercial Registry Office Ticino, (501)
IGESTRA SA, in Ascona, CHE-480.127.193, società anonima (Nr. FUSC 75 del 20.04.2021, Pubbl. 1005154185).
Statuti modificati:
16.05.2025.
Nuova ditta:
IGESTRA SA in liquidazione.
Altri indirizzi:
c/o Reto Stauffer, Via Vigna Francesconi 7, 6616 Losone Indirizzo della società in liquidazione. La società è sciolta con decisione dell'assemblea generale del 16.05.2025.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Duca, Raffaello Giacinto, da Onsernone, in Mogán (ES), membro, con firma collettiva a due [finora: in Ascona];
Stauffer, Reto, da Sigriswil, in Losone, liquidatore, con firma individuale.
Publication number: HR02-1005154185, Commercial Registry Office Ticino, (501)
IGESTRA SA, in Ascona, CHE-480.127.193, società anonima (Nr. FUSC 110 del 11.06.2015, p.0, Pubbl. 2200375).
Statuti modificati:
12.04.2021.
Nuove azioni:
100 azioni nominative da CHF 1'000.00 [finora: 100 azioni al portatore da CHF 1'000.00].
Nuove comunicazioni:
Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono mediante lettera.
Publication number: 2200375, Commercial Registry Office Ticino, (501)
IGESTRA SA, in Ascona, CHE-480.127.193, Via Delta, 6612 Ascona, società anonima (nuova iscrizione).
Data dello statuto:
03.06.2015.
Scopo:
La gestione di uno studio d'architettura, progettazione, coordinamento e direzioni lavori del ramo edilizio e del genio civile, studio progetti della sopra e sottostruttura, impresa generale, mediazioni di compravendita di immobili e mobili, nonché ogni operazione commerciale e finanziaria atta al conseguimento dello scopo sociale. La società potrà svolgere la propria attività sia in Svizzera che all'estero. La società può costituire succursali, partecipare ad altre società ed acquistare o vendere immobili.
Capitale azionario:
CHF 100'000.00.
Capitale azionario liberato:
CHF 100'000.00.
Azioni:
100 azioni al portatore da CHF 1'000.00.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti, se noti, avvengono per lettera. Con dichiarazione del 03.06.2015 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone iscritte:
Duca, Raffaello Giacinto, da Onsernone, in Ascona, membro, con firma collettiva a due;
Colombo, Andrea, da Berna, in Losone, presidente, con firma collettiva a due.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.