• Gemeva Consulting GmbH

    ZH
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-020.4.070.031-0
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    5 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Gemeva Consulting GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Gemeva Consulting GmbH

    • Gemeva Consulting GmbH is active in the industry «Services regarding management consulting» and is currently active. The legal headquarters are in Zürich.
    • The management of the company Gemeva Consulting GmbH consists of one person.
    • The commercial register entry of the company was last modified on 20.01.2021. Under «Notifications» it is possible to view all previous changes.
    • Gemeva Consulting GmbH is registered in the Canton of ZH under the UID CHE-322.707.463.
    • There are 16 other active companies registered at the same address. These include: 4AM - For Asset Managers AG, ALEGI SVIZZERA SAGL, Succursale di Zurigo, Bio Blue GmbH.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Human Ressource Management, Interims Management sowie Projekt Management. Beratung und Begleitung in Transformations- und Digitalisierungsprozessen, New Leadership und Change Management. Erbringung von Services im Bereich Training & Development, Coaching und Personalverleih. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Gemeva Consulting Sagl
    • Gemeva Consulting Sàrl
    • Gemeva Consulting Ltd liab. Co
    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Gemeva Consulting GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 210120/2021 - 20.01.2021
    Categories: Change of company purpose, Change of company address

    Publication number: HR02-1005078151, Commercial Registry Office Zurich, (20)

    Gemeva Consulting GmbH, in Zürich, CHE-322.707.463, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 43 vom 03.03.2020, Publ. 1004842943).

    Statutenänderung:
    12.01.2021.

    Domizil neu:
    Schifflände 22, 8001 Zürich.

    Zweck neu:
    Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Human Ressource Management, Interims Management sowie Projekt Management. Beratung und Begleitung in Transformations- und Digitalisierungsprozessen, New Leadership und Change Management. Erbringung von Services im Bereich Training & Development, Coaching und Personalverleih. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    SOGC 200303/2020 - 03.03.2020
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1004842943, Commercial Registry Office Zurich, (20)

    Gemeva Consulting GmbH (Gemeva Consulting Sàrl) (Gemeva Consulting Sagl) (Gemeva Consulting Ltd liab. Co), in Zürich, CHE-322.707.463, Baurstrasse 38, 8008 Zürich, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    21.02.2020.

    Zweck:
    Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Human Ressource Management, Interims Management sowie Projekt Management. Beratung und Begleitung in Transformations- und Digitalisierungsprozessen, New Leadership und Change Management. Erbringung von Services im Bereich Training & Development, Coaching, Personalselektion und Personalvermittlung. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00. Nebenleistungspflichten, Vorhand-, Vorkaufs- oder Kaufsrechte gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen per Brief oder E-Mail an die im Anteilbuch verzeichneten Adressen. Gemäss Erklärung vom 21.02.2020 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Berger, Tanja Andrea, von Fahrni, in Zürich, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 200 Stammanteilen zu je CHF 100.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm