• FLASHTEC SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.013.333-8
    Sector: IT services

    Age of the company

    15 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    102'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for FLASHTEC SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Shareholder Information

    Find out which national and international companies the stock corporation you are interested in also holds shares in.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About FLASHTEC SA

    • FLASHTEC SA with its legal headquarters in Cadempino is a Company limited by shares (AG) from the sector «IT services». FLASHTEC SA is active.
    • The management has one active person registered.
    • The commercial register entry of the company was last modified on 22.04.2021. Under «Notifications» it is possible to view all previous changes.
    • The UID registered in the commercial register of TI is CHE-115.022.330.
    • AAJ Consulenze Sagl, AccelerationLab SA, ALSA EVENTS SAGL are registered at the same address.

    Management (1)

    newest board members

    Francesco Conti

    newest authorized signatories

    Francesco Conti

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    IT services

    Purpose (Original language)

    La progettazione e la produzione di programmi applicativi (software) e di macchine per l'elaborazione di dati e l'automazione (hardware), la conuslenza e lo svolgimento di prestazioni di servizio nel campo dell'informatica, nonché la commercializzazione, la rappresentanza ed il commercio, l'importazione e l'esportazione di software e hardware proprio e di terzi, l'elaborazione dati per conto terzi e la gestione banca dati. La società potrà assumere interessenze e partecipazioni in altre società o imprese industriali, commerciali, finanziarie e di servizi. La società potrà acquistare, gravare, gestire, amministrare e vendere beni immobili, nonché partecipare a società e imprese, anche immobiliari

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: FLASHTEC SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 210422/2021 - 22.04.2021
    Categories: Change in capital

    Publication number: HR02-1005156681, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    FLASHTEC SA, in Cadempino, CHE-115.022.330, società anonima (Nr. FUSC 96 del 18.05.2012, p.0, Pubbl. 6682712).

    Statuti modificati:
    01.04.2021.

    Nuove azioni:
    102 azioni nominative da CHF 1'000.00 [finora: 102 azioni al portatore da CHF 1'000.00].

    Nuove comunicazioni:
    Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono mediante lettera raccomandata o per posta elettronica.

    SOGC 96/2012 - 18.05.2012
    Categories: Change in management

    Publication number: 6682712, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    FLASHTEC SA, in Cadempino, CH-501.3.013.333-8, società anonima (FUSC no. 166 del 28.08.2009, p. 16, Pubbl. 5219966).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Peralti, Maurizio, cittadino italiano, in Pura, amministratore unico, con firma individuale.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Conti, Francesco, cittadino italiano, in Lugano, amministratore unico, con firma individuale.

    SOGC 166/2009 - 28.08.2009
    Categories: Miscellaneous changes

    Publication number: 5219966, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    FLASHTEC SA, in Cadempino, CH-501.3.013.333-8, Via al Mulino 22, 6814 Cadempino, Società anonima (nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    20.8.2009.

    Scopo:
    La progettazione e la produzione di programmi applicativi (software) e di macchine per l'elaborazione di dati e l'automazione (hardware), la conuslenza e lo svolgimento di prestazioni di servizio nel campo dell'informatica, nonché la commercializzazione, la rappresentanza ed il commercio, l'importazione e l'esportazione di software e hardware proprio e di terzi, l'elaborazione dati per conto terzi e la gestione banca dati. La società potrà assumere interessenze e partecipazioni in altre società o imprese industriali, commerciali, finanziarie e di servizi. La società potrà acquistare, gravare, gestire, amministrare e vendere beni immobili, nonché partecipare a società e imprese, anche immobiliari. Beni immobili in Svizzera o partecipazioni a società e imprese immobiliari con beni immobili in Svizzera possono tuttavia essere acquisiti (senza procedura di assoggettamento LAFE) solo a condizione che gli immobili siano destinati all'esercizio di un'attività economica giusta l'art. 2 cpv. 2 lett. a) LAFE.

    Capitale azionario:
    CHF 102'000.--.

    Capitale azionario liberato:
    CHF 102'000.--.

    Azioni:
    102 azioni al portatore da CHF 1'000.--.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni e convocazioni della società agli azionisti, se noti, avvengono mediante lettera raccomandata. Con dichiarazione del consiglio di amministrazione del 20.08.2009, la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Peralti, Maurizio, cittadino italiano, in Pura, amministratore unico, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm