• Vito Cristallo

    inactive (only has past mandates)
    Check credit rating
    Credit rating
    domiciled in Cureglia
    from Lugano

    Reports for Vito Cristallo

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator.
    Find out more
    preview

    Person dossier

    All information about the person in a compact document.
    Find out more

    Network

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Vito Cristallo

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250311/2025 - 11.03.2025
    Categories: Change of company address, Change in management

    Publication number: HR02-1006279064, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    il team sa, in Bellinzona, CHE-205.601.573, succursale svizzera (Nr. FUSC 219 del 10.11.2020, Pubbl. 1005019511).

    Sede principale a:
    Basilea.

    Altri indirizzi:
    Largo Franco Zorzi 12, 6600 Locarno. Via Luigi Lavizzari 21, 6850 Mendrisio.

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Reina, Salvatore, cittadino italiano, in Saltrio (IT), capo della succursale, con firma collettiva a due con un membro della direzione solo per la succursale;
    Cristallo, Vito, da Lugano, in Cureglia, con firma collettiva a due con un membro della direzione solo per la succursale.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Del Monte, Alexandro, cittadino italiano, in Cambiasca (IT), direttore, con firma collettiva a due solo per la succursale.

    SOGC 200916/2020 - 16.09.2020
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1004979973, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    il team sa, in Bellinzona, CHE-205.601.573, succursale svizzera (Nr. FUSC 136 del 17.07.2017, p.0, Pubbl. 3648921).

    Sede principale a:
    Basilea.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Reina, Salvatore, cittadino italiano, in Bellinzona, capo della succursale, con firma collettiva a due con un membro della direzione solo per la succursale [finora: capo della succursale, con firma collettiva a due solo per la succursale];
    Cristallo, Vito, da Lugano, in Cureglia, con firma collettiva a due con un membro della direzione solo per la succursale.

    Title
    Confirm