Reports for Zenius SA
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About Zenius SA
- Zenius SA in Montagnola is a Company limited by shares (AG) from the sector «Market and opinion research services». Zenius SA is active.
- The management has one active person registered.
- On the 14.04.2021 the commercial register entry of the company was last changed. Under «Notifications» you will find all changes.
- The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-412.211.333.
- There are 2 other active companies that have registered an identical address. These include: Glitch SA, Mafleco SA.
Commercial register information
Entry in the commercial register
16.12.2016
Legal form
Company limited by shares (AG)
Legal headquarters of the company
Collina d'Oro
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.3.020.690-0
UID/VAT
CHE-412.211.333
Sector
Market and opinion research services
Purpose (Original language)
Svolgere ricerche di mercato, attività di marketing, di supporto, di informazione, di progettazione, di assistenza, di consulenza, di organizzazione e di mediazione nei rami commerciali, economici, amministrativi e simili, come pure il commercio e il trasporto di merci, le intermediazioni commerciali e la promozione e gestione di iniziative immobiliari, l'acquisto, il possesso e la vendita di immobili e altri beni, l'amministrazione, la gestione, la mediazione e la locazione di immobili, la partecipazione a società commerciali, finanziarie, immobiliari e industriali; acquistare, amministrare, sfruttare e cedere licenze, brevetti e royalties, effettuare ogni genere di operazioni di finanziamento, investimento e prestito, stipulare fideiussioni e prestare garanzie a favore di terzi.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Zenius SA
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1005149366, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Zenius SA, in Collina d'Oro, CHE-412.211.333, società anonima (Nr. FUSC 248 del 21.12.2016, p.0, Pubbl. 3238153).
Statuti modificati:
01.04.2021.
Nuove azioni:
100 azioni nominative da CHF 1'000.00 [finora: 100 azioni al portatore da CHF 1'000.00].
Publication number: 3238153, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Zenius SA, in Collina d'Oro, CHE-412.211.333, c/o Fleana Biasca , Via Marianda 14, 6926 Montagnola, società anonima (nuova iscrizione).
Data dello statuto:
15.12.2016.
Scopo:
Svolgere ricerche di mercato, attività di marketing, di supporto, di informazione, di progettazione, di assistenza, di consulenza, di organizzazione e di mediazione nei rami commerciali, economici, amministrativi e simili, come pure il commercio e il trasporto di merci, le intermediazioni commerciali e la promozione e gestione di iniziative immobiliari, l'acquisto, il possesso e la vendita di immobili e altri beni, l'amministrazione, la gestione, la mediazione e la locazione di immobili, la partecipazione a società commerciali, finanziarie, immobiliari e industriali;
acquistare, amministrare, sfruttare e cedere licenze, brevetti e royalties, effettuare ogni genere di operazioni di finanziamento, investimento e prestito, stipulare fideiussioni e prestare garanzie a favore di terzi.
Capitale azionario:
CHF 100'000.00.
Capitale azionario liberato:
CHF 100'000.00.
Azioni:
100 azioni al portatore da CHF 1'000.00.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti, avvengono per lettera raccomandata o pubblicazione sul Foglio Ufficiale Cantone Ticino. Con dichiarazione del 15.12.2016 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone iscritte:
Biasca, Camillo, da Caslano, in Monte Carasso, amministratore unico, con firma individuale.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.