• XLteam SA in liquidazione

    TI
    deleted
    Register number: CH-514.4.014.959-7
    Sector: IT services

    Age of the company

    -

    Turnover in CHF

    -

    Capital in CHF

    -

    Employees

    -

    Active brands

    -
    Centro Nord Sud 2e
    6934 Bioggio
    Neighbourhood

    Reports for XLteam SA in liquidazione

    *displayed reports are examples

    There is no information available because this company has been deleted.

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    Management

    No managers have been registered.

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    IT services

    Purpose (Original language)

    Lo sviluppo di attività commerciali, la consulenza e la realizzazione di progetti tecnologici e lo sviluppo di applicazioni informatiche realizzare anche all'estero, in particolare nell'Europa orientale e in Asia. La società può intraprendere ogni genere di affari che sono designati o opportuni per far evolvere l'impresa oppure che promuovano o facilitino lo scopo della società. Essa può partecipare ad altre società, come pure acquistare, vendere od ipotecare proprietà immobiliari.

    Auditor

    Source: SOGC

    Former auditor (1)
    Name City Since Until
    Studio commerciale e fiduciario Michele Romerio
    Bellinzona 27.01.2010 21.05.2017

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Powerbridge GmbH
    • XLteam SA
    • Powerbridge Sagl
    • Treelogix Sagl
    • Silent Communications Sagl

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: XLteam SA in liquidazione

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 98/2017 - 22.05.2017
    Categories: Deletion

    Publication number: 3536263, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    XLteam SA in liquidazione, in Bioggio, CHE-100.293.593, società anonima (FUSC no. 18 del 26.01.2017, Pubbl. 3308261). Questa ragione sociale è radiata d'ufficio in applicazione delle disposizioni dell'art. 159 cpv. 5 lett. a ORC. Nessuna opposizione motivata è stata inoltrata contro la cancellazione.

    SOGC 18/2017 - 26.01.2017
    Categories: Miscellaneous changes

    Publication number: 3308261, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    XLteam SA in liquidazione, in Bioggio, CHE-100.293.593, società anonima (FUSC no. 173 del 07.09.2016, Pubbl. 3042419). La procedura di fallimento è stata sospesa per mancanza di attivo con decreto della Pretura del Distretto di Lugano del 01.12.2016. La società sarà cancellata se entro tre mesi dalla presente pubblicazione non verrà inoltrata un'opposizione motivata contro la radiazione.

    SOGC 1/2017 - 03.01.2017
    Categories: Bankruptcy

    Publication number: 3238885, Commercial Registry Office Ticino

    1. Fallita: XLteam SA, Centro nord-sud 2e, 6934 Bioggio
    2. Data della dichiarazione di scioglimento: 04.08.2016
    3. Sospensione del fallimento: 01.12.2016
    4. Scadenza per anticipo spese: 13.01.2017
    5. Anticipo spese: CHF 3'000.00 Avvertenza: La procedura di liquidazione sarà chiusa per mancanza di attivo se nessun creditore ne chiederà la continuazione entro il termine sopraindicato, anticipando l'importo summenzionato. L'Ufficio si riserva di chiedere ulteriori anticipi qualora l'importo richiesto risultasse insufficiente.
    6. Osservazioni: I debitori della fallita e tutti coloro che detengono beni di proprietà della stessa, a qualunque titolo, sono tenuti, senza pregiudizio dei loro diritti, ad annunciarsi a questo Ufficio, entro il suddetto termine, sotto comminatoria delle pene previste dalla legge, in particolare dall'art. 324 CP.

    Ufficio dei Fallimenti di Lugano 6962 Viganello

    Title
    Confirm