• Webox SAGL

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.024.930-4
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    5 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Anndrea Del Bufalo
    Via Gaggiolo 12B
    6855 Stabio
    Neighbourhood

    Reports for Webox SAGL

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Webox SAGL

    • Webox SAGL with its legal headquarters in Stabio is active. Webox SAGL operates in the sector «Services regarding management consulting».
    • The management has one active person registered.
    • The commercial register entry of the company was last modified on 05.10.2020. Under «Notifications» it is possible to view all previous changes.
    • In the commercial register the company Webox SAGL is registered under the UID CHE-250.240.518.
    • The address is identical with 2 other active companies. These include: ADEL Immobiliare SA, ADEL Sagl.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    La prestazione di servizi di consulenza, pianificazione e strategie comunicative; la creazione di supporti di comunicazione grafici, multimediali e audiovisivi; la promozione e l'organizzazione di eventi; la progettazione e realizzazione di stand per fiere, vetrinistica, display, cartellonistica in genere e di cantiere, segnaletica e insegne, gonfiabili pubblicitari e simili; oggettistica promozionale; la creazione e la gestione di siti web, la creazione e la gestione di campagne pubblicitarie e di piani di marketing; la gestione delle pubbliche relazioni e di budget pubblicitari; lo studio e l'allestimento di immagini coordinate, ricerche di mercato, piani di media e di promozioni vendita; la consulenza per sistemi di distribuzione e organizzazione aziendale; la decorazione di vetrine e autoveicoli; l'import e l'export di oggettistica; la gestione di spazi pubblicitari e l'organizzazione di incentive tours. La società può occuparsi di ogni affare e concludere ogni contratto direttamente o indirettamente connesso con lo scopo sociale, nonché collaborare in Svizzera e all'estero con aziende analoghe e partecipare ad altre società.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Webox SAGL

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 201005/2020 - 05.10.2020
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1004992692, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Rettifica dell'iscrizione del registro giornaliero no. 2'996 del 28.02.2020, pubblicata nel FUSC no. 44 del 04.03.2020. Webox SAGL, in Stabio, CHE-250.240.518, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 44 del 04.03.2020, Pubbl. 1004844737). c/o Andrea Del Bufalo, Via Gaggiolo 12B, 6855 Stabio.

    SOGC 200304/2020 - 04.03.2020
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1004844737, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Webox SAGL, in Stabio, CHE-250.240.518, c/o Anndrea Del Bufalo, Via Gaggiolo 12B, 6855 Stabio, società a garanzia limitata (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    27.02.2020.

    Scopo:
    La prestazione di servizi di consulenza, pianificazione e strategie comunicative;
    la creazione di supporti di comunicazione grafici, multimediali e audiovisivi;
    la promozione e l'organizzazione di eventi;
    la progettazione e realizzazione di stand per fiere, vetrinistica, display, cartellonistica in genere e di cantiere, segnaletica e insegne, gonfiabili pubblicitari e simili;
    oggettistica promozionale;
    la creazione e la gestione di siti web, la creazione e la gestione di campagne pubblicitarie e di piani di marketing;
    la gestione delle pubbliche relazioni e di budget pubblicitari;
    lo studio e l'allestimento di immagini coordinate, ricerche di mercato, piani di media e di promozioni vendita;
    la consulenza per sistemi di distribuzione e organizzazione aziendale;
    la decorazione di vetrine e autoveicoli;
    l'import e l'export di oggettistica;
    la gestione di spazi pubblicitari e l'organizzazione di incentive tours. La società può occuparsi di ogni affare e concludere ogni contratto direttamente o indirettamente connesso con lo scopo sociale, nonché collaborare in Svizzera e all'estero con aziende analoghe e partecipare ad altre società.

    Capitale sociale:
    CHF 20'000.00.

    Obblighi di fornire prestazioni accessorie, diritti preferenziali, di prelazione o di compera:
    per i dettagli si rinvia allo statuto.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per iscritto o per email. Secondo dichiarazione del 27.02.2020 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Del Bufalo, Andrea Maria Bruno, da Stabio, in Stabio, socio e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00.

    Title
    Confirm