• VOLLMER Finanz- & Rechnungswesen GmbH

    SO
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-241.4.024.644-7
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    1 Year

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for VOLLMER Finanz- & Rechnungswesen GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About VOLLMER Finanz- & Rechnungswesen GmbH

    • VOLLMER Finanz- & Rechnungswesen GmbH has its legal headquarters in Kappel SO and is active. It operates in the sector «Fiduciary services».
    • VOLLMER Finanz- & Rechnungswesen GmbH has 2 persons entered in its management.
    • The last commercial register change was made on 26.05.2025. All changes can be viewed under the section «Notifications» and saved as a PDF.
    • The reported UID is CHE-139.815.752.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language)

    Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Treuhand, insbesondere Übernahme von Buchhaltungen aller Art, Steuerberatung, Beratung bei Gesellschaftsgründungen, Gesellschaftsumstrukturierungen und Liquidationen. Kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen, ferner im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: VOLLMER Finanz- & Rechnungswesen GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250526/2025 - 26.05.2025
    Categories: Change of company address, Change in management

    Publication number: HR02-1006340902, Commercial Registry Office Solothurn, (241)

    VOLLMER Finanz- & Rechnungswesen GmbH, in Balsthal, CHE-139.815.752, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 191 vom 02.10.2024, Publ. 1006143486).

    Statutenänderung:
    19.05.2025.

    Sitz neu:
    Kappel (SO).

    Domizil neu:
    bei Susanna Santschi, Kaltbachstrasse 15, 4616 Kappel SO.

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Santschi, Susanna, von Dübendorf, in Kappel (SO), Gesellschafterin und Vorsitzende der Geschäftsführung, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00 [bisher: in Balsthal];
    Santschi, Robert Werner, von Sigriswil, in Kappel (SO), Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift [bisher: in Balsthal].

    SOGC 241002/2024 - 02.10.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006143486, Commercial Registry Office Solothurn, (241)

    VOLLMER Finanz- & Rechnungswesen GmbH, in Balsthal, CHE-139.815.752, Guntenfluhweg 28, 4710 Balsthal, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    25.09.2024.

    Zweck:
    Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Treuhand, insbesondere Übernahme von Buchhaltungen aller Art, Steuerberatung, Beratung bei Gesellschaftsgründungen, Gesellschaftsumstrukturierungen und Liquidationen. Kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen, ferner im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Nebenleistungspflichten, Vorhand-, Vorkaufs- oder Kaufsrechte:
    gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen schriftlich oder per E-Mail. Mit Erklärung vom 25.09.2024 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Santschi, Susanna, von Dübendorf, in Balsthal, Gesellschafterin und Vorsitzende der Geschäftsführung, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00;
    Santschi, Robert Werner, von Sigriswil, in Balsthal, Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm