• Vialtera GmbH

    BL
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-280.4.022.748-2
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    6 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Vialtera GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Vialtera GmbH

    • Vialtera GmbH with its legal headquarters in Binningen is active. Vialtera GmbH operates in the sector «Services regarding management consulting».
    • The management of the company Vialtera GmbH, which was founded on the 03.10.2018, consists of 2 persons.
    • The company has last changed their commercial register entry on 08.10.2018, under «Notifications» you will find all changes.
    • The Enterprise Identification Number of the company Vialtera GmbH is the following: CHE-321.937.144.
    • Atelier 10 Architekten GmbH, Bau 10 GmbH, CAD Zeichnungsbüro Planwelt GmbH are registered at the same address.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Konzept- und Lösungsentwicklung, insbesondere bei komplexe Fragestellungen im Bereich Innovation, Firmen-, Immobilien- und Produktentwicklung, Erbschafts- und Nachfolgeregelungen sowie Finanzgeschäften; in diesen Bereichen bietet die Gesellschaft Beratung, Organisation und Mediation für Firmen, Organisationen, Family Offices und Privates; kann Wertsachen, Liegenschaften und Wertschriften erwerben, verwalten und verkaufen; kann alle kommerziellen und finanziellen Transaktionen durchführen, die der Verwirklichung ihres Zwecks förderlich sein könnten; kann Darlehen aufnehmen und gewähren, Garantien und andere Sicherheiten stellen, Immaterialgüterrechte erwerben, verwalten und verwerten; kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmen beteiligen sowie andere Unternehmen erwerben oder erworbene Unternehmen verkaufen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Vialtera GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 181008/2018 - 08.10.2018
    Categories: Company foundation, Change in management

    Publication number: HR01-1004471495, Commercial Registry Office Basel-Landschaft, (280)

    Vialtera GmbH, in Binningen, CHE-321.937.144, Gorenmattstrasse 19, 4102 Binningen, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    19.09.2018.

    Zweck:
    Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Konzept- und Lösungsentwicklung, insbesondere bei komplexe Fragestellungen im Bereich Innovation, Firmen-, Immobilien- und Produktentwicklung, Erbschafts- und Nachfolgeregelungen sowie Finanzgeschäften;
    in diesen Bereichen bietet die Gesellschaft Beratung, Organisation und Mediation für Firmen, Organisationen, Family Offices und Privates;
    kann Wertsachen, Liegenschaften und Wertschriften erwerben, verwalten und verkaufen;
    kann alle kommerziellen und finanziellen Transaktionen durchführen, die der Verwirklichung ihres Zwecks förderlich sein könnten;
    kann Darlehen aufnehmen und gewähren, Garantien und andere Sicherheiten stellen, Immaterialgüterrechte erwerben, verwalten und verwerten;
    kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmen beteiligen sowie andere Unternehmen erwerben oder erworbene Unternehmen verkaufen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00. Nebenleistungspflichten gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen schriftlich oder per E-Mail. Gemäss Erklärung vom wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Haudenschild, Heinz, von Niederbipp, in Allschwil, Gesellschafter und Vorsitzender der Geschäftsführung, mit Einzelunterschrift, mit 10 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00;
    Haudenschild, Emilie, von Niederbipp, in Muttenz, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 10 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm