• Treuhandbüro Doris Keller-Meier

    LU
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-100.1.021.100-3
    Sector: Fiduciary services

    Registered since

    27 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Liability

    Owner

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Treuhandbüro Doris Keller-Meier

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Treuhandbüro Doris Keller-Meier

    • Treuhandbüro Doris Keller-Meier is currently active and the industry «Fiduciary services». The legal headquarters are in Rothenburg.
    • There are 2 active persons registered in the management.
    • All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 25.09.2025.
    • The company Treuhandbüro Doris Keller-Meier is registered under the UID CHE-108.546.935.
    • DIE: GARTNER GmbH, Ercon GmbH, HCM ADVICE AG have the same address as Treuhandbüro Doris Keller-Meier.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language)

    Betrieb eines Treuhandbüros mit allen damit zusammenhängenden Dienstleistungen, insbesondere in den Bereichen Buchführung, Steuern, Unternehmensberatung, Gründungen, Umwandlungen; Übernahme von Verwaltungen und Treuhandschaften sowie Ausübung sämtlicher weiterer Tätigkeiten, die in den Geschäftsbereich Treuhand fallen; Beteiligungen; Erwerb, Belastung, Renovierung, Veräusserung und Verwaltung von Grundeigentum.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Büroservice Keller-Meier Doris
    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Treuhandbüro Doris Keller-Meier

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250925/2025 - 25.09.2025
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1006441799, Commercial Registry Office Lucerne, (100)

    Treuhandbüro Doris Keller-Meier, in Rothenburg, CHE-108.546.935, Einzelunternehmen (SHAB Nr. 25 vom 06.02.2024, Publ. 1005953510).

    Ausgeschiedene Personen und erloschene Unterschriften:
    Amrhein, Fabienne, von Engelberg, in Rothenburg, mit Einzelunterschrift.

    SOGC 240206/2024 - 06.02.2024
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005953510, Commercial Registry Office Lucerne, (100)

    Treuhandbüro Doris Keller-Meier, in Rothenburg, CHE-108.546.935, Einzelunternehmen (SHAB Nr. 239 vom 10.12.2018, Publ. 1004516220).

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Amrhein, Fabienne, von Engelberg, in Rothenburg, mit Einzelunterschrift.

    SOGC 181210/2018 - 10.12.2018
    Categories: Change of company purpose

    Publication number: HR02-1004516220, Commercial Registry Office Lucerne, (100)

    Treuhandbüro Doris Keller-Meier, in Rothenburg, CHE-108.546.935, Einzelunternehmen (SHAB Nr. 62 vom 02.04.2002, Publ. 406266).

    Zweck neu:
    Betrieb eines Treuhandbüros mit allen damit zusammenhängenden Dienstleistungen, insbesondere in den Bereichen Buchführung, Steuern, Unternehmensberatung, Gründungen, Umwandlungen;
    Übernahme von Verwaltungen und Treuhandschaften sowie Ausübung sämtlicher weiterer Tätigkeiten, die in den Geschäftsbereich Treuhand fallen;
    Beteiligungen;
    Erwerb, Belastung, Renovierung, Veräusserung und Verwaltung von Grundeigentum.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm