• TPH Management Services GmbH

    BE
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-036.4.101.007-4
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    9 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    2

    Reports for TPH Management Services GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About TPH Management Services GmbH

    • TPH Management Services GmbH is a Limited liability company with its legal headquarters in Bern. TPH Management Services GmbH belongs to the industry «Services regarding management consulting» and is currently active.
    • The company was founded on 11.12.2024.
    • All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 16.12.2024.
    • The company is registered in the commercial register BE under the UID CHE-459.402.685.
    • At the moment, the company TPH Management Services GmbH has 2 various trademarks or applications in the IPI database.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt die Unternehmer- und Unternehmensberatung sowie die Erbringung von Managementdienstleistungen wie Strategie- und Geschäftsentwicklung, Marketing und Vertrieb, Technologie-, Innovations- und Projektmanagement, Interim- und Turnaround- Management, Coaching und Unternehmensentwicklung sowie Corporate Finance. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Trademarks

    Source: Swissreg
    Trademark Registration date Status Number
    TPH 02.05.2025 active 17770/2024
    02.05.2025 active 17765/2024

    Newest SOGC notifications: TPH Management Services GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 241216/2024 - 16.12.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006205354, Commercial Registry Office Berne, (36)

    TPH Management Services GmbH, in Bern, CHE-459.402.685, c/o Thomas Peter Haug, Bolligenstrasse 28a, 3006 Bern, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    09.12.2024.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Unternehmer- und Unternehmensberatung sowie die Erbringung von Managementdienstleistungen wie Strategie- und Geschäftsentwicklung, Marketing und Vertrieb, Technologie-, Innovations- und Projektmanagement, Interim- und Turnaround- Management, Coaching und Unternehmensentwicklung sowie Corporate Finance. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Nebenleistungspflichten, Vorhand-, Vorkaufs- oder Kaufsrechte:
    gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.

    Publikationsorgan:
    SHAB.

    Mitteilungen an die Gesellschafter:
    schriftlich oder per E-Mail. Gemäss Erklärung vom 04.12.2024 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Haug, Thomas Peter, von Weiningen (ZH), in Bern, Gesellschafter und Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm