• TALA Treuhand und Consulting GmbH

    ZG
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-170.4.020.604-4
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    2 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for TALA Treuhand und Consulting GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About TALA Treuhand und Consulting GmbH

    • TALA Treuhand und Consulting GmbH has its legal headquarters in Cham and is active. It is a Limited liability company and active in the industry «Fiduciary services».
    • The management consists of one person. The company was founded on 28.03.2023.
    • The company has last changed their commercial register entry on 31.03.2023, under «Notifications» you will find all changes.
    • The company's UID is CHE-227.917.582.
    • Next to the company TALA Treuhand und Consulting GmbH there are 6 other active companies with an identical address. These include: AddServices GmbH, ARTeMAN GmbH, Bau & Sanierung Weissbrot.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von Dienstleistungen im Treuhand und Immobilienbereich, wie Buchführung, Lohnadministration, Beratung und Unterstützung in buchhalterischen Belangen im Zusammenhang mit Liegenschaften sowie Unternehmensberatung. Die Gesellschaft kann Projektleitungen auf Zeit übernehmen. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen oder sich mit ihnen zusammenschliessen, andere Unternehmen kaufen und erworbene Unternehmen verkaufen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Die kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Sicherheiten für Verbindlichkeiten verbundener Gesellschaften abgeben. Zudem kann Sie Waren aller Art kaufen und verkaufen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: TALA Treuhand und Consulting GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 230331/2023 - 31.03.2023
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005714143, Commercial Registry Office Zug, (170)

    TALA Treuhand und Consulting GmbH, in Cham, CHE-227.917.582, Sinserstrasse 124, 6330 Cham, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    08.03.2023.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von Dienstleistungen im Treuhand und Immobilienbereich, wie Buchführung, Lohnadministration, Beratung und Unterstützung in buchhalterischen Belangen im Zusammenhang mit Liegenschaften sowie Unternehmensberatung. Die Gesellschaft kann Projektleitungen auf Zeit übernehmen. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen oder sich mit ihnen zusammenschliessen, andere Unternehmen kaufen und erworbene Unternehmen verkaufen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Die kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Sicherheiten für Verbindlichkeiten verbundener Gesellschaften abgeben. Zudem kann Sie Waren aller Art kaufen und verkaufen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00. Nebenleistungspflichten, Vorhand-, Vorkaufs- oder Kaufsrechte gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen schriftlich oder per E-Mail. Mit Erklärung vom 08.03.2023 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Landis, Talita Suzanne, von Horgen, in Horgen, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 200 Stammanteilen zu je CHF 100.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm