• SY GLOBAL SA

    TI
    deleted
    Register number: CH-501.3.015.188-6
    Sector: Trading in consumer goods

    Age of the company

    -

    Turnover in CHF

    -

    Capital in CHF

    -

    Employees

    -

    Active brands

    -
    via Zuccoli 19
    6900 Paradiso
    Neighbourhood

    Reports for SY GLOBAL SA

    *displayed reports are examples

    There is no information available because this company has been deleted.

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    Management

    No managers have been registered.

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trading in consumer goods

    Purpose (Original language)

    L'importazione, l'esportazione, la commercializzazione nazionale e internazionale di merci, prodotti o servizi in generale; commercializzazione importazione ed esportazione di oli lubrificanti per uso autotrazione, agricoltura e industria; commercializzazione di prodotti petroliferi antigelo e liquidi per circuiti sigillati, prodotti chimici, accessori per l'industria automobilistica e oggetti reclamistici; assunzione di concessioni per la vendita di lubrificanti e articoli o prodotti sopra indicati; assunzione di contratti d'agenzia. Assunzione di rappresentanze o concessione di servizi commerciali in Svizzera e all'estero. Attività di promozione e organizzazione di eventi. Assunzione e gestione di tutti gli incarichi che possono essere in rapporto con l'attività di una società di pubbliche relazioni. La società potrà compiere qualsiasi operazione che sarà ritenuta utile per il conseguimento dello scopo sociale; la società potrà aprire sedi, succursali e uffici di rappresentanza in Svizzera e all'estero.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • FIRST KEY SA

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: SY GLOBAL SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 214/2015 - 04.11.2015
    Categories: Deletion

    Publication number: 2461883, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    SY GLOBAL SA, in Paradiso, CHE-116.143.479, società anonima (FUSC no. 12 del 20.01.2015, Pubbl. 1939127). Gli attivi e i passivi verso terzi sono ripresi da Alexia Holding SA, in Paradiso (CH-CHE-100.935.799). La società è cancellata in seguito alla fusione.

    SOGC 12/2015 - 20.01.2015
    Categories: Change in management

    Publication number: 1939127, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    SY GLOBAL SA, in Paradiso, CHE-116.143.479, società anonima (FUSC no. 191 del 03.10.2013, Pubbl. 1108613).

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Pacinotti, Alberto Mario, da Lugano, in Paradiso, amministratore unico, con firma individuale [finora: in Lugano].

    SOGC 191/2013 - 03.10.2013
    Categories: Change in capital

    Publication number: 1108613, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    SY GLOBAL SA, in Paradiso, CH-501.3.015.188-6, società anonima (FUSC no. 173 del 09.09.2013, Pubbl. 1066119).

    Statuti modificati:
    24.09.2013.

    Nuovo capitale azionario:
    CHF 250'000.00 [finora: CHF 100'000.00].

    Nuovo capitale azionario liberato:
    CHF 250'000.00 [finora: CHF 100'000.00].

    Nuove azioni:
    250 azioni al portatore da CHF 1'000.00. [finora: 100 azioni al portatore da CHF 1'000.00]. Aumento ordinario.

    Title
    Confirm