• Stratajem Sàrl

    VD
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-550.1.239.616-5
    Sector: Services regarding public relations

    Age of the company

    1 Year

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Stratajem Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Stratajem Sàrl

    • Stratajem Sàrl has its legal headquarters in Nyon, is active and operates in the sector «Services regarding public relations».
    • The management consists of one person. The company was founded on 16.02.2024.
    • The commercial register entry of the company was last modified on 21.02.2024. Under «Notifications» it is possible to view all previous changes.
    • The company is registered in the commercial register of the Canton of VD under the UID CHE-290.051.461.
    • Next to the company Stratajem Sàrl there are 32 other active companies with an identical address. These include: Acanthis Sàrl, Alpes Taxi Limousine Djmili, Balocco Immobilier Sàrl.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding public relations

    Purpose (Original language)

    La société a pour but: fourniture de services et de conseils en matière de création, de développement, de gestion d'entreprises, de ressources humaines, de marketing et de communication; fourniture de services et de conseils en matière juridique; fourniture de services dans les domaines du développement du personnel, de la formation continue et dans le dans le conseil aux entreprises; fourniture de services en matière fiscale, fiduciaire, financière ainsi qu'en matière d'audit et de comptabilité et en matière de gestion financière et d'investissement. Elle pourra en outre faire, soit pour son compte, soit pour le compte de tiers, toutes opérations financières, commerciales, mobilières ou immobilières se rattachant directement ou indirectement à son but social et s'intéresser, sous toutes formes, à toutes entreprises similaires, notamment par la prise de participation dans des entreprises, quel qu'en soit le domaine d'activité. La société pourra également constituer des succursales et des filiales en Suisse et à l'étranger.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Stratajem Sagl
    • Stratajem GmbH
    • Stratajem Ltd liab Co
    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Stratajem Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240221/2024 - 21.02.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005967337, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    Stratajem Sàrl (Stratajem GmbH) (Stratajem Sagl) (Stratajem Ltd liab Co), à Nyon, Route de Divonne 48, 1260 Nyon, CHE-290.051.461. Nouvelle société à responsabilité limitée.

    Statuts:
    13.02.2024.

    But:
    la société a pour but: fourniture de services et de conseils en matière de création, de développement, de gestion d'entreprises, de ressources humaines, de marketing et de communication;
    fourniture de services et de conseils en matière juridique;
    fourniture de services dans les domaines du développement du personnel, de la formation continue et dans le dans le conseil aux entreprises;
    fourniture de services en matière fiscale, fiduciaire, financière ainsi qu'en matière d'audit et de comptabilité et en matière de gestion financière et d'investissement. Elle pourra en outre faire, soit pour son compte, soit pour le compte de tiers, toutes opérations financières, commerciales, mobilières ou immobilières se rattachant directement ou indirectement à son but social et s'intéresser, sous toutes formes, à toutes entreprises similaires, notamment par la prise de participation dans des entreprises, quel qu'en soit le domaine d'activité. La société pourra également constituer des succursales et des filiales en Suisse et à l'étranger.

    Capital social:
    CHF 20'000.

    Associé-gérant avec signature individuelle:
    Zehetbauer Peter Gunther, de Kradolf-Schönenberg, à Coppet, avec 20 parts de CHF 1'000.

    Organe de publication:
    Feuille officielle suisse du commerce.

    Communications aux associés:
    par courrier ou par courriel. Selon déclaration du 13.02.2024, la société n'est pas soumise à une révision ordinaire et renonce à une révision restreinte.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm