Reports for STGS - SWISS TECH GLOBAL SOLUTIONS SA
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About STGS - SWISS TECH GLOBAL SOLUTIONS SA
- STGS - SWISS TECH GLOBAL SOLUTIONS SA has its legal headquarters in Lugano and is active. It is a Company limited by shares (AG) and active in the industry «Other construction».
- There are 2 active persons registered in the management.
- The company has last changed their commercial register entry on 17.10.2024, under «Notifications» you will find all changes.
- The reported UID is the following: CHE-403.334.126.
- Companies with the same address as STGS - SWISS TECH GLOBAL SOLUTIONS SA: Anima Mundi SA, AVISION ROBOTICS GmbH, Broland Entertainment GmbH.
Commercial register information
Entry in the commercial register
24.03.2023
Legal form
Company limited by shares (AG)
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.3.023.674-6
UID/VAT
CHE-403.334.126
Sector
Other construction
Purpose (Original language)
La società ha per scopo: La consulenza, la progettazione, la fornitura, l'installazione, la manutenzione nel settore delle telecomunicazioni, delle reti informatiche, delle reti tecnologiche audio/video e della videosorveglianza. La progettazione, la fornitura, l'installazione e la manutenzione di strutture sportive nonché la promozione di eventi sportivi, la consulenza nel settore sport e la gestione di piattaforme digitali. La consulenza, la progettazione e gestione di attività affini nell'ambito dei progetti di risparmio energetico ed energie rinnovabili. La società può, in Svizzera e all'estero, compiere tutte le operazioni commerciali, finanziarie e industriali direttamente o indirettamente connesse con l'oggetto sociale; assumere partecipazioni in altre società, imprese e consorzi; assumere e concedere rappresentanze; contrarre e concedere mutui; prestare garanzie reali e personali di ogni tipo, anche a favore di terzi; acquistare, vendere, registrare e sfruttare marchi e brevetti; costituire filiali e succursali.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: STGS - SWISS TECH GLOBAL SOLUTIONS SA
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1006156866, Commercial Registry Office Ticino, (501)
STGS - SWISS TECH GLOBAL SOLUTIONS SA, in Lugano, CHE-403.334.126, società anonima (Nr. FUSC 62 del 29.03.2023, Pubbl. 1005712327).
Nuovo recapito:
Via Antonio Adamini 10A, 6900 Lugano.
Publication number: HR01-1005712327, Commercial Registry Office Ticino, (501)
STGS - SWISS TECH GLOBAL SOLUTIONS SA, in Lugano, CHE-403.334.126, Via Nassa 31, 6900 Lugano, società anonima (Nuova iscrizione).
Data dello statuto:
21.03.2023.
Scopo:
La società ha per scopo: La consulenza, la progettazione, la fornitura, l'installazione, la manutenzione nel settore delle telecomunicazioni, delle reti informatiche, delle reti tecnologiche audio/video e della videosorveglianza. La progettazione, la fornitura, l'installazione e la manutenzione di strutture sportive nonché la promozione di eventi sportivi, la consulenza nel settore sport e la gestione di piattaforme digitali. La consulenza, la progettazione e gestione di attività affini nell'ambito dei progetti di risparmio energetico ed energie rinnovabili. La società può, in Svizzera e all'estero, compiere tutte le operazioni commerciali, finanziarie e industriali direttamente o indirettamente connesse con l'oggetto sociale;
assumere partecipazioni in altre società, imprese e consorzi;
assumere e concedere rappresentanze;
contrarre e concedere mutui;
prestare garanzie reali e personali di ogni tipo, anche a favore di terzi;
acquistare, vendere, registrare e sfruttare marchi e brevetti;
costituire filiali e succursali.
Capitale azionario:
CHF 100'000.00.
Capitale azionario liberato:
CHF 50'000.00.
Azioni:
100 azioni nominative da CHF 1'000.00.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono mediante lettera o per e-mail. Secondo dichiarazione del 21.03.2023 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone iscritte:
Bassan, Stefano, cittadino italiano, in Brusino Arsizio, presidente, con firma individuale;
Carbonara, Bruno, cittadino italiano, in Tavernerio (IT), membro, con firma individuale.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.