• STAUSEB Management Sàrl

    VD
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-550.1.249.821-7
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    4 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for STAUSEB Management Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About STAUSEB Management Sàrl

    • STAUSEB Management Sàrl with its legal headquarters in Nyon is active. STAUSEB Management Sàrl operates in the sector «Services regarding management consulting».
    • The management of the company STAUSEB Management Sàrl, which was founded on the 08.05.2025, consists of 2 persons.
    • The commercial register entry of the company was last modified on 13.05.2025. Under «Notifications» it is possible to view all previous changes.
    • The reported UID is the following: CHE-387.058.150.
    • The address is identical with 36 other active companies. These include: Arriveswell Sàrl, Athenry International GmbH, Auric Enterprises Sàrl.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    La société a pour but: de fournir des services de gestion et de conseil aux entreprises dans tous les domaines relatifs au marché de la construction en général, afin de les accompagner dans leur développement, leur organisation et leur optimisation. Elle peut à titre de but secondaire: participer à toutes entreprises et effectuer toutes opérations mobilières, immobilières, financières et commerciales se rapportant directement ou indirectement à la réalisation de son but; accorder des prêts à ses associés et à des tiers, se porter caution d'emprunts souscrits par des associés ou des tiers, garantir ces emprunts par l'émission ou le nantissement de titres hypothécaires ou par la souscription de tout autre engagement, si cela favorise ses intérêts; créer des succursales en Suisse ou à l'étranger.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: STAUSEB Management Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250513/2025 - 13.05.2025
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006330554, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    STAUSEB Management Sàrl, à Nyon, Place Bel-Air 5, c/o MOORE STEPHENS REFIDAR SA, 1260 Nyon, CHE-387.058.150. Nouvelle société à responsabilité limitée.

    Statuts:
    28.04.2025.

    But:
    la société a pour but: de fournir des services de gestion et de conseil aux entreprises dans tous les domaines relatifs au marché de la construction en général, afin de les accompagner dans leur développement, leur organisation et leur optimisation.

    Elle peut à titre de but secondaire:
    participer à toutes entreprises et effectuer toutes opérations mobilières, immobilières, financières et commerciales se rapportant directement ou indirectement à la réalisation de son but;
    accorder des prêts à ses associés et à des tiers, se porter caution d'emprunts souscrits par des associés ou des tiers, garantir ces emprunts par l'émission ou le nantissement de titres hypothécaires ou par la souscription de tout autre engagement, si cela favorise ses intérêts;
    créer des succursales en Suisse ou à l'étranger.

    Obligation de fournir des prestations accessoires, droits de préférence, de préemption ou d'emption:
    pour les détails, voir les statuts.

    Capital social:
    CHF 20'000.

    Associés-gérants avec signature individuelle:
    Bordonnat Serge, de France, à Begnins, avec 120 parts de CHF 100, président, et Casanova Marie-France, de France, à Begnins, avec 80 parts de CHF 100.

    Organe de publication:
    Feuille officielle suisse du commerce.

    Communications aux associés:
    par écrit ou par courrier électronique. Selon déclaration à la constitution de la société, il est renoncé à un contrôle restreint.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm