• SPRINGER & ADMIN GmbH

    TG
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-440.4.041.035-3
    Sector: Secretarial and office administration services

    Age of the company

    1 Year

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for SPRINGER & ADMIN GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About SPRINGER & ADMIN GmbH

    • SPRINGER & ADMIN GmbH is currently active and the industry «Secretarial and office administration services». The legal headquarters are in Wagenhausen.
    • The management of the company SPRINGER & ADMIN GmbH, which was founded on the 13.02.2024, consists of one person.
    • The company has last changed their commercial register entry on 16.02.2024, under «Notifications» you will find all changes.
    • The Enterprise Identification Number of the company SPRINGER & ADMIN GmbH is the following: CHE-363.862.813.

    Management (1)

    Executive board

    Fiona Gächter

    newest authorized signatories

    Fiona Gächter

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Secretarial and office administration services

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von administrativen, kaufmännischen und treuhänderischen Dienstleistungen (wie Beratungen, Schulungen, professionelle Unterstützung, Springereinsätze und weiteres) für öffentlich-rechtliche Körperschaften, Firmen und Privatpersonen. Sie kann sämtliche Treuhanddienste erbringen. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die geeignet sind den Zweck der Gesellschaft zu fördern oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Sicherheiten für Verbindlichkeiten verbundener Gesellschaften abgeben. Die Gesellschaft unterhält und verwaltet Liegenschaften.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: SPRINGER & ADMIN GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240216/2024 - 16.02.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005963579, Commercial Registry Office Thurgau, (440)

    SPRINGER & ADMIN GmbH, in Wagenhausen, CHE-363.862.813, Hauptstrasse 36, 8259 Wagenhausen, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    31.01.2024.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von administrativen, kaufmännischen und treuhänderischen Dienstleistungen (wie Beratungen, Schulungen, professionelle Unterstützung, Springereinsätze und weiteres) für öffentlich-rechtliche Körperschaften, Firmen und Privatpersonen. Sie kann sämtliche Treuhanddienste erbringen. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die geeignet sind den Zweck der Gesellschaft zu fördern oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Sicherheiten für Verbindlichkeiten verbundener Gesellschaften abgeben. Die Gesellschaft unterhält und verwaltet Liegenschaften.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00. Nebenleistungspflichten, Vorhand-, Vorkaufs- oder Kaufsrechte gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen schriftlich oder per E-Mail. Gemäss Erklärung vom 31.01.2024 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Gächter, Fiona, von Oberriet (SG), in Beringen, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm