Reports for Solarizon Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About Solarizon Sagl
- Solarizon Sagl in Pazzallo is a Limited liability company from the sector «Rental of consumer durables». Solarizon Sagl is active.
- Solarizon Sagl was founded on 29.10.2014.
- Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 05.12.2023.
- The reported UID is CHE-297.873.984.
- There are currently 4 trademarks or applications for the company Solarizon Sagl in the IPI database.
- Companies with the same address as Solarizon Sagl: Ariosa SA, ATA FIDUCIARIA SA, ATREBIL HOLDING SA.
Commercial register information
Entry in the commercial register
29.10.2014
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.019.371-8
UID/VAT
CHE-297.873.984
Sector
Rental of consumer durables
Purpose (Original language)
Le attività di acquisto, importazione, esportazione, locazione, vendita e distribuzione, in Svizzera e/o all'estero, di prodotti, attrezzature e apparecchi ad uso estetico e di cosmetici; la gestione di istituti di estetica, di saloni per parrucchieri e di palestre; l'organizzazione di corsi di formazione nei settori attinenti all'oggetto sociale; la stipulazione di contratti di franchising aventi come oggetto i prodotti e i servizi sopra descritti; l'attività di servizi e la vendita di beni per l'esercizio delle attività sopra descritte, la realizzazione e gestione di siti web; la vendita e fornitura di materiali e servizi pubblicitari, locandine, supporti marketing; consulenza marketing/management/organizzazione eventi e conferenze; la fornitura di arredi per centri estetici e palestre, l'attività di interprete e traduttore. La società potrà partecipare in società svizzere ed estere aventi oggetto affine o connesso al proprio, come pure acquistare, vendere e gravare beni immobili, nonché compiere ogni altra operazione commerciale o finanziaria in relazione diretta o indiretta con lo scopo sociale.
Other company names
Past and translated company names
- EPILEA SAGL
- BEAUTY EXPERIENCE SAGL
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Trademarks
Trademark | Registration date | Status | Number |
---|---|---|---|
to the trademark | 09.07.2015 | active | 51491/2015 |
Epilo | 09.07.2015 | active | 51492/2015 |
Newest SOGC notifications: Solarizon Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1005901539, Commercial Registry Office Ticino, (501)
EPILEA SAGL, in Lugano, CHE-297.873.984, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 143 del 26.07.2018, Pubbl. 4383643).
Statuti modificati:
27.11.2023.
Nuova ditta:
Solarizon Sagl.
Altri indirizzi:
[radiati: Via Giuseppe Cattori 3, 6900 Paradiso].
Nuovo scopo:
Le attività di acquisto, importazione, esportazione, locazione, vendita e distribuzione, in Svizzera e/o all'estero, di prodotti, attrezzature e apparecchi ad uso estetico e di cosmetici;
la gestione di istituti di estetica, di saloni per parrucchieri e di palestre;
l'organizzazione di corsi di formazione nei settori attinenti all'oggetto sociale;
la stipulazione di contratti di franchising aventi come oggetto i prodotti e i servizi sopra descritti;
l'attività di servizi e la vendita di beni per l'esercizio delle attività sopra descritte, la realizzazione e gestione di siti web;
la vendita e fornitura di materiali e servizi pubblicitari, locandine, supporti marketing;
consulenza marketing/management/organizzazione eventi e conferenze;
la fornitura di arredi per centri estetici e palestre, l'attività di interprete e traduttore. La società potrà partecipare in società svizzere ed estere aventi oggetto affine o connesso al proprio, come pure acquistare, vendere e gravare beni immobili, nonché compiere ogni altra operazione commerciale o finanziaria in relazione diretta o indiretta con lo scopo sociale.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Almonte De La Cruz, Evelin Judelka, cittadina italiana, in Paradiso, socia e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00 [finora: in Vezia].
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.