• Serrafiorita Meeting Sagl

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.021.697-9
    Sector: Management of real estate portfolio properties

    Age of the company

    8 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Serrafiorita Meeting Sagl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Serrafiorita Meeting Sagl

    • Serrafiorita Meeting Sagl from Pambio-Noranco operates in the sector «Management of real estate portfolio properties» and is active.
    • The company was founded on 13.12.2016 and has one person in its management.
    • Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 10.03.2020.
    • The reported UID is CHE-355.830.797.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Management of real estate portfolio properties

    Purpose (Original language)

    Affittare e gestire spazi per conferenze, workshop, meeting aziendali ed eventi vari. L'ideazione e la gestione di eventi aziendali, culturali, sportivi, sociali, turistici ed enogastronomici. Noleggio e vendita di materiale per eventi e manifestazioni di vario genere. L'amministrazione e la manutenzione di immobili. La società inoltre può compiere tutte le operazioni commerciali, industriali, mobiliari, immobiliari e finanziarie in Svizzera e all'estero necessarie o utili, per il conseguimento dell'oggetto sociale; assumere sia direttamente che indirettamente interessenze e partecipazioni in altre società o imprese commerciali, finanziarie e di servizi, in Svizzera o all'estero, aventi oggetto analogo o affine al proprio; costituire filiali e/o succursali in Svizzera e all'estero.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Serrafiorita Meeting Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 200310/2020 - 10.03.2020
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1004849119, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Serrafiorita Meeting Sagl, in Lugano, CHE-355.830.797, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 245 del 16.12.2016, p.0, Pubbl. 3228055).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Morresi, Letizia, da Lugano, socio e gerente, con firma individuale, con 50 quote da CHF 100.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Morresi, Marco, da Lugano, in Bioggio, socio e gerente, con firma individuale, con 200 quote da CHF 100.00 [finora: socio e presidente della gerenza, con firma individuale, con 150 quote da CHF 100.00].

    SOGC 245/2016 - 16.12.2016
    Categories: Company foundation

    Publication number: 3228055, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Serrafiorita Meeting Sagl, in Lugano, CHE-355.830.797, Via Pian Scairolo 2, 6915 Pambio-Noranco, società a garanzia limitata (nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    07.12.2016.

    Scopo:
    Affittare e gestire spazi per conferenze, workshop, meeting aziendali ed eventi vari. L'ideazione e la gestione di eventi aziendali, culturali, sportivi, sociali, turistici ed enogastronomici. Noleggio e vendita di materiale per eventi e manifestazioni di vario genere. L'amministrazione e la manutenzione di immobili. La società inoltre può compiere tutte le operazioni commerciali, industriali, mobiliari, immobiliari e finanziarie in Svizzera e all'estero necessarie o utili, per il conseguimento dell'oggetto sociale;
    assumere sia direttamente che indirettamente interessenze e partecipazioni in altre società o imprese commerciali, finanziarie e di servizi, in Svizzera o all'estero, aventi oggetto analogo o affine al proprio;
    costituire filiali e/o succursali in Svizzera e all'estero.

    Capitale sociale:
    CHF 20'000.00.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per posta o per email. Con dichiarazione del 07.12.2016 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Morresi, Marco, da Lugano, in Bioggio, socio e presidente della gerenza, con firma individuale, con 150 quote da CHF 100.00;
    Morresi, Letizia, da Lugano, socio e gerente, con firma individuale, con 50 quote da CHF 100.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm