• Serenio Consulting GmbH

    GL
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-160.4.007.660-7
    Sector: Services for banks and credit institutions

    Age of the company

    0 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Serenio Consulting GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Serenio Consulting GmbH

    • Serenio Consulting GmbH with its legal headquarters in Ziegelbrücke is a Limited liability company from the sector «Services for banks and credit institutions». Serenio Consulting GmbH is active.
    • Serenio Consulting GmbH was founded on 17.06.2025.
    • The company has last modified its commercial register entry on 20.06.2025. All previous commercial register entries are available under «Notifications».
    • The company Serenio Consulting GmbH is registered under the UID CHE-169.600.191.
    • There are 7 other active companies registered at the same address. These include: Carlsberg Supply Company AG, Empirion Treuhand, Inhaber Martin Meyer, Ruum&Gnuss GmbH.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services for banks and credit institutions

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt die Beratung und Erbringung von Dienstleistungen für Einzelpersonen, Familien und deren Vermögen im Zusammenhang mit Aspekten der Organisation, Struktur, Verwaltung, Kontrolle, Überwachung, Analyse, Evaluation, Strategie, Planung, Kommunikation und Ausbildung sowie mit Bezug auf die Wahrnehmung von Schnittstellenfunktionen zu externen Dienstleistungserbringern. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die geeignet sind, den Zeck der Gesellschaft zu fördern oder direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Serenio Consulting GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250620/2025 - 20.06.2025
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006361892, Commercial Registry Office Glarus

    Serenio Consulting GmbH, in Glarus Nord, CHE-169.600.191, Spinnereistrasse 2, 8866 Ziegelbrücke, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    17.06.2025.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Beratung und Erbringung von Dienstleistungen für Einzelpersonen, Familien und deren Vermögen im Zusammenhang mit Aspekten der Organisation, Struktur, Verwaltung, Kontrolle, Überwachung, Analyse, Evaluation, Strategie, Planung, Kommunikation und Ausbildung sowie mit Bezug auf die Wahrnehmung von Schnittstellenfunktionen zu externen Dienstleistungserbringern. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die geeignet sind, den Zeck der Gesellschaft zu fördern oder direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00. Nebenleistungspflichten, Vorhand-, Vorkaufs- oder Kaufsrechte gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen schriftlich oder per E-Mail. Gemäss Erklärung bei der Gründung der Gesellschaft wird auf eine eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Brühlmann, André Roger, von Muri (AG), in Amden, Gesellschafter und Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm