Registered since
-Turnover in CHF
-Capital in CHF
-Employees
-Active brands
-Reports for Sabel Suisse Sagl in liquidazione
There is no information available because this company has been deleted.
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
Commercial register information
Entry in the commercial register
19.06.2012
Deletion from the commercial register
07.02.2025
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.016.572-9
UID/VAT
CHE-196.642.157
Sector
Services regarding management consulting
Purpose (Original language)
La consulenza aziendale, l'attività nel campo della pubblicità, della comunicazione, dell'editoria, il brokeraggio di stampa, l'assunzione di mandati di agenzia e di rappresentanza di prodotti e servizi, l'attività nel campo delle pubbliche relazioni. La società potrà compiere tutte le operazioni commerciali, finanziarie, industriali e mobiliari ritenute utili per il conseguimento dell'oggetto sociale. Potrà inoltre acquisire, possedere e vendere beni mobili ed immobili e potrà partecipare ad altre imprese.
Other company names
Past and translated company names
- Sabel Suisse Sagl
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Sabel Suisse Sagl in liquidazione
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR03-1006251168, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Sabel Suisse Sagl in liquidazione, in Lugano, CHE-196.642.157, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 168 del 30.08.2024, Pubbl. 1006118638). La società è cancellata, avendo le autorità fiscali federali e cantonali dato il loro consenso.
Publication number: HR02-1005612248, Commercial Registry Office Ticino
Sabel Suisse Sagl, in Lugano, CHE-196.642.157, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 38 del 24.02.2016, p.0, Pubbl. 2686287).
Nuova ditta:
Sabel Suisse Sagl in liquidazione. La società è sciolta con decisione dell'assemblea dei soci del 18.11.2022.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Harrasser, Paola Cristina, cittadina italiana, in Castagnola (Lugano), socia e gerente, liquidatrice, con firma individuale, con 10 quote da CHF 1'000.00 [finora: socia e gerente, con firma individuale];
Sertoli Salis, Francesco, cittadino italiano, in Castagnola (Lugano), socio, senza diritto di firma, con 10 quote da CHF 1'000.00 [finora: socio e presidente della gerenza, con firma individuale].