• ReiCer Group Sagl

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.025.134-0
    Sector: Trading in household appliances and related goods

    Age of the company

    5 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Via Monte Ceneri 20
    6593 Cadenazzo
    Neighbourhood

    Reports for ReiCer Group Sagl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About ReiCer Group Sagl

    • ReiCer Group Sagl with its legal headquarters in Cadenazzo is active. ReiCer Group Sagl operates in the sector «Trading in household appliances and related goods».
    • The management has 2 active persons registered.
    • Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 25.06.2020.
    • In the commercial register the company ReiCer Group Sagl is registered under the UID CHE-356.553.531.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trading in household appliances and related goods

    Purpose (Original language)

    Il commercio, la distribuzione e la rappresentanza di tutti i materiali per la costruzione, ponteggi, legnami, parquet, ceramiche da rivestimento e pavimento, pietre naturali, apparecchi sanitari, gas e prodotti combustibili, attrezzature, macchinari e prodotti per i professionisti, apparecchi elettrici e sistemi tecnici per la costruzione, come pure abiti da lavoro; il commercio, la distribuzione, la rappresentanza e la posa di arredamenti per cucine, ponteggi, elettrodomestici e altri prodotti o materiali; il trasporto e l'immagazzinamento di merci. Eseguire tutte le operazioni commerciali, finanziarie, mobiliari o immobiliari in relazione con il suo scopo principale o di natura a favorirlo. Acquisire, esercitare, cedere dei diritti di proprietà intellettuale. Interessarsi, direttamente o indirettamente per mezzo della presa di partecipazioni in aziende del settore della costruzione. Creare filiali, succursali, agenzie, depositi, punti vendita, uffici di rappresentanza.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: ReiCer Group Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 200625/2020 - 25.06.2020
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1004920412, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    ReiCer Group Sagl, in Cadenazzo, CHE-356.553.531, Via Monte Ceneri 20, 6593 Cadenazzo, società a garanzia limitata (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    09.06.2020.

    Scopo:
    Il commercio, la distribuzione e la rappresentanza di tutti i materiali per la costruzione, ponteggi, legnami, parquet, ceramiche da rivestimento e pavimento, pietre naturali, apparecchi sanitari, gas e prodotti combustibili, attrezzature, macchinari e prodotti per i professionisti, apparecchi elettrici e sistemi tecnici per la costruzione, come pure abiti da lavoro;
    il commercio, la distribuzione, la rappresentanza e la posa di arredamenti per cucine, ponteggi, elettrodomestici e altri prodotti o materiali;
    il trasporto e l'immagazzinamento di merci. Eseguire tutte le operazioni commerciali, finanziarie, mobiliari o immobiliari in relazione con il suo scopo principale o di natura a favorirlo. Acquisire, esercitare, cedere dei diritti di proprietà intellettuale. Interessarsi, direttamente o indirettamente per mezzo della presa di partecipazioni in aziende del settore della costruzione. Creare filiali, succursali, agenzie, depositi, punti vendita, uffici di rappresentanza.

    Capitale sociale:
    CHF 20'000.00.

    Obblighi di fornire prestazioni accessorie, diritti preferenziali, di prelazione o di compera:
    per i dettagli si rinvia allo statuto.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per iscritto o per email. Secondo dichiarazione del 09.06.2020 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Cerami, Biagio, cittadino italiano, in Cadenazzo, socio e presidente della gerenza, con firma individuale, con 10 quote da CHF 1'000.00;
    Reinhardt, Roberto, da Balsthal, in Cugnasco (Cugnasco-Gerra), socio e gerente, con firma individuale, con 10 quote da CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm