Reports for PROMO SAGL
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About PROMO SAGL
- PROMO SAGL is a Limited liability company with its legal headquarters in Barbengo. PROMO SAGL belongs to the industry «Trading in consumer goods» and is currently active.
- The management consists of 2 persons. The company was founded on 15.03.2006.
- Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 27.11.2017.
- The Enterprise Identification Number of the company PROMO SAGL is the following: CHE-112.824.161.
- On the same address as PROMO SAGL there are 4 other active companies registered. These include: Maba Group Eco Sagl, Provini & Co. Ricambi, PROVINI CONSULENZE.
Commercial register information
Entry in the commercial register
15.03.2006
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.006.262-0
UID/VAT
CHE-112.824.161
Sector
Trading in consumer goods
Purpose (Original language)
L'importazione, l'esportazione, il commercio di apparecchi e di componenti di natura elettrica meccanica per uso domestico e aziendali; la distribuzione, la manutenzione, la riparazione e la fornitura di pezzi di ricambio; il commercio di beni di consumo e la rappresentanza commerciale come pure la partecipazione a ditte simili. L'organizzazione di corsi e seminari di informatica e scientifici in generale, nonché l'acquisto, la vendita, l'importazione e l'esportazione, la fornitura, l'assistenza tecnica e il commercio di materiale informatico (hardware e software) e l'intermediazione di beni e servizi di ogni genere. La società può partecipare ad altre imprese.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: PROMO SAGL
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: 3894017, Commercial Registry Office Ticino, (501)
PROMO SAGL, in Lugano, CHE-112.824.161, società a garanzia limitata (FUSC no. 117 del 20.06.2013, Pubbl. 929509).
Nuovo recapito:
Via San Carlo 34, 6917 Barbengo.
Publication number: 929509, Commercial Registry Office Ticino, (501)
PROMO SAGL, in Lugano, CH-501.4.006.262-0, società a garanzia limitata (FUSC no. 16 del 24.01.2012, Pubbl. 6517402).
Statuti modificati:
14.06.2013.
Nuovo scopo:
L'importazione, l'esportazione, il commercio di apparecchi e di componenti di natura elettrica meccanica per uso domestico e aziendali;
la distribuzione, la manutenzione, la riparazione e la fornitura di pezzi di ricambio;
il commercio di beni di consumo e la rappresentanza commerciale come pure la partecipazione a ditte simili. L'organizzazione di corsi e seminari di informatica e scientifici in generale, nonché l'acquisto, la vendita, l'importazione e l'esportazione, la fornitura, l'assistenza tecnica e il commercio di materiale informatico (hardware e software) e l'intermediazione di beni e servizi di ogni genere. La società può partecipare ad altre imprese.
Publication number: 6517402, Commercial Registry Office Ticino, (501)
PROMO SAGL, in Lugano, CH-501.4.006.262-0, società a garanzia limitata (FUSC no. 25 del 04.02.2011, p. 18, Pubbl. 6019732).
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Dromì, Andrea, cittadino italiano, in Luino (IT), socio e gerente, con firma individuale, con 1 quota da CHF 20'000.00.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Rocchi, Marilena, cittadina italiana, in Luino (IT), socia, senza diritto di firma, con 1 quota da CHF 20'000.00;
Provini, Pietro, da Valcolla, in Viganello (Lugano), gerente, con firma individuale, con 1 quota da CHF 20'000.00 [finora: socio e presidente della gerenza con firma individuale].
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.