Age of the company
-Turnover in CHF
-Capital in CHF
-Employees
-Active brands
-Reports for Pro-Media Lugano Sagl in liquidazione
There is no information available because this company has been deleted.
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
Commercial register information
Entry in the commercial register
10.05.1995
Deletion from the commercial register
21.10.2024
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-514.4.008.549-5
UID/VAT
CHE-103.384.393
Sector
Trading in IT and communications products
Purpose (Original language)
La produzione e la vendita di software e di hardware; l'edizione e la diffusione di opere, multimediali e non, su qualsiasi supporto; l'organizzazione e lo svolgimento di corsi di informatica; la partecipazione ad attività o ditte similari.
Other company names
Past and translated company names
- Pro-Media Lugano Sagl
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Pro-Media Lugano Sagl in liquidazione
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR03-1006159102, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Pro-Media Lugano Sagl in liquidazione, in Lugano, CHE-103.384.393, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 148 del 02.08.2024, Pubbl. 1006099120). La società è cancellata, avendo le autorità fiscali federali e cantonali dato il loro consenso.
Publication number: HR02-1006099120, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Pro-Media Lugano Sagl in liquidazione, in Lugano, CHE-103.384.393, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 31 del 14.02.2022, Pubbl. 1005405066). Secondo gli interessati la liquidazione è terminata, ma la cancellazione non può essere effettuata mancando il consenso delle autorità fiscali federali e cantonali.
Publication number: LS02-0000043259, Commercial Registry Office Ticino
Rubrica: Liquidazioni e grida ai creditori Sottorubrica: Diffida ai creditori alla liquidazione di una società a garanzia limitata Data di pubblicazione: SHAB 21.02.2022, Pubblicazione ripetuta: 17.02.2022, 18.02.2022 Probabile data di scadenza: 17.02.2027 Numero di pubblicazione: Ente di pubblicazione Avv. Simonetta Perucchi Borsa, Via Ferruccio Pelli 9, 6900 Lugano Diffida ai creditori alla liquidazione Pro-Media Lugano Sagl in liquidazione
Punto di contatto: Avv. Simonetta Perucchi Borsa, Via Ferruccio Pelli 9,