• PRIME MANAGEMENT GmbH

    ZH
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-020.4.083.261-1
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    1 Year

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for PRIME MANAGEMENT GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About PRIME MANAGEMENT GmbH

    • PRIME MANAGEMENT GmbH is currently active and the industry «Services regarding management consulting». The legal headquarters are in Zürich.
    • PRIME MANAGEMENT GmbH was founded on 19.01.2024.
    • The company has last changed their commercial register entry on 24.01.2024, under «Notifications» you will find all changes.
    • The reported UID is CHE-331.727.921.

    Management (1)

    Executive board

    Sasa Tanasic

    newest authorized signatories

    Sasa Tanasic

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von Beratungs- und Managementdienstleistungen im Bereich des Vertriebs, die Entwicklung von Vertriebsstrategien und -prozessen, das Management von Event-Messe-Veranstaltungen sowie die Entwicklung und Vermarktung neuer Formate. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmungen irgendwelcher Art beteiligen, Vertretungen übernehmen sowie alle Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, die geeignet sein könnten, den Zweck der Gesellschaft zu fördern; oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen. Sie kann auch Darlehen für eigene oder fremde Rechnung sowie Garantien und Pfandrechtsgeschäfte für verbundene Unternehmungen und Dritte eingehen. Sie kann Betriebstättengrundstücke erwerben. Die Gesellschaft kann jede Art von Schuld oder Wertpapieren, innerhalb der Schweiz oder im Ausland, erwerben, halten, verwalten oder verkaufen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: PRIME MANAGEMENT GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240124/2024 - 24.01.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005942232, Commercial Registry Office Zurich, (20)

    PRIME MANAGEMENT GmbH, in Zürich, CHE-331.727.921, Herbstweg 38, 8050 Zürich, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    15.01.2024.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Erbringung von Beratungs- und Managementdienstleistungen im Bereich des Vertriebs, die Entwicklung von Vertriebsstrategien und -prozessen, das Management von Event-Messe-Veranstaltungen sowie die Entwicklung und Vermarktung neuer Formate. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmungen irgendwelcher Art beteiligen, Vertretungen übernehmen sowie alle Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, die geeignet sein könnten, den Zweck der Gesellschaft zu fördern;
    oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen. Sie kann auch Darlehen für eigene oder fremde Rechnung sowie Garantien und Pfandrechtsgeschäfte für verbundene Unternehmungen und Dritte eingehen. Sie kann Betriebstättengrundstücke erwerben. Die Gesellschaft kann jede Art von Schuld oder Wertpapieren, innerhalb der Schweiz oder im Ausland, erwerben, halten, verwalten oder verkaufen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen an die Gesellschafter erfolgen schriftlich oder per E-Mail. Gemäss Erklärung vom 15.01.2024 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Tanasic, Sasa, von Romanshorn, in Zürich, Gesellschafter und Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00.

    Title
    Confirm