• Pamina International Sagl

    GR
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-350.4.004.633-3
    Sector: Trading with various goods

    Age of the company

    8 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Fabio Franzoni
    Via Maistra 4, Appartamento 4.1
    7500 St. Moritz
    Neighbourhood

    Reports for Pamina International Sagl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Pamina International Sagl

    • Pamina International Sagl is currently active and the industry «Trading with various goods». The legal headquarters are in St. Moritz.
    • Pamina International Sagl has 2 persons entered in its management.
    • The most recent commercial register change was made on 18.11.2024. You can find all changes under «Notifications».
    • The reported UID is the following: CHE-449.030.748.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trading with various goods

    Purpose (Original language)

    L'acquisto, la vendita, l'importazione, l'esportazione, la rappresentanza e il commercio a livello nazionale e internazionale di prodotti di ogni genere. La consulenza immobiliare, industriale e commerciale. La gestione di marchi. L'assunzione di mandati di agenzia e di rappresentanze. Il commercio, l'intermediazione, la valutazione e la custodia di beni culturali, tra cui opere d'arte e oggetti di valore collezionistico e/o storico, sia in Svizzera sia all'estero. La gestione di gallerie d'arte, l'organizzazione di eventi, manifestazioni, aste e simili. La società può compiere tutte le operazioni industriali, commerciali, finanziarie, comprese richieste di finanziamenti con garanzie reali con banche e istituti di credito, compiere tutte le operazioni mobiliari ed immobiliari, sia in Svizzera sia all'estero, necessarie o utili per il conseguimento dello scopo; assumere e detenere direttamente o indirettamente partecipazioni in altre società aventi scopo analogo.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Pamina International Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 241118/2024 - 18.11.2024
    Categories: Change of company purpose, Change of company address, Change in management

    Publication number: HR02-1006181128, Commercial Registry Office Graubünden

    Pamina International Sagl, in Silvaplana, CHE-449.030.748, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 55 del 18.03.2022, Pubbl. 1005430517).

    Statuti modificati:
    06.11.2024.

    Nuova sede:
    St. Moritz.

    Nuovo recapito:
    c/o Fabio Franzoni, Via Maistra 4, Appartamento 4.1, 7500 St. Moritz.

    Nuovo scopo:
    L'acquisto, la vendita, l'importazione, l'esportazione, la rappresentanza e il commercio a livello nazionale e internazionale di prodotti di ogni genere. La consulenza immobiliare, industriale e commerciale. La gestione di marchi. L'assunzione di mandati di agenzia e di rappresentanze. Il commercio, l'intermediazione, la valutazione e la custodia di beni culturali, tra cui opere d'arte e oggetti di valore collezionistico e/o storico, sia in Svizzera sia all'estero. La gestione di gallerie d'arte, l'organizzazione di eventi, manifestazioni, aste e simili. La società può compiere tutte le operazioni industriali, commerciali, finanziarie, comprese richieste di finanziamenti con garanzie reali con banche e istituti di credito, compiere tutte le operazioni mobiliari ed immobiliari, sia in Svizzera sia all'estero, necessarie o utili per il conseguimento dello scopo;
    assumere e detenere direttamente o indirettamente partecipazioni in altre società aventi scopo analogo.

    Nuove comunicazioni:
    Le comunicazioni ai soci avvengono per posta ordinaria o posta elettronica.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Franzoni, Fabio, cittadino italiano, in St. Moritz, socio e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00 [finora: in Silvaplana];
    Manca, Maria Tiziana, cittadina italiana, in St. Moritz, direttrice, con firma individuale.

    SOGC 220318/2022 - 18.03.2022
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005430517, Commercial Registry Office Graubünden

    Pamina International Sagl, in Silvaplana, CHE-449.030.748, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 31 del 14.02.2017, Pubbl. 3346331).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Rusconi, Giovanna, cittadina italiana, in Silvaplana, socia e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Franzoni, Fabio, cittadino italiano, in Silvaplana, socio e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00 [finora: presidente della gerenza, con firma individuale, senza quota sociale].

    SOGC 31/2017 - 14.02.2017
    Categories: Change in management

    Publication number: 3346331, Commercial Registry Office Graubünden, (350)

    Pamina International Sagl, in Silvaplana, CHE-449.030.748, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 218 del 09.11.2016, Pubbl. 3152539).

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Franzoni, Fabio, cittadino italiano, in Silvaplana, presidente della gerenza, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm