• Palladino architetti SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.022.365-0
    Sector: Architectural and engineering activities

    Age of the company

    5 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Via Loreto 1
    6805 Mezzovico
    Neighbourhood

    Reports for Palladino architetti SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Palladino architetti SA

    • Palladino architetti SA is currently active and the industry «Architectural and engineering activities». The legal headquarters are in Mezzovico.
    • Palladino architetti SA was founded on 23.06.2020.
    • The company has last modified its commercial register entry on 26.06.2020. All previous commercial register entries are available under «Notifications».
    • The UID registered in the commercial register of TI is CHE-326.619.013.
    • AlbulaUno SA, atelier AMC SA architecture management consulting, Cerere Sagl have the same address as Palladino architetti SA.

    Management (1)

    newest board members

    Andrea Palladino

    newest authorized signatories

    Andrea Palladino

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Architectural and engineering activities

    Purpose (Original language)

    La gestione di uno studio di architettura, l'allestimento di progetti immobiliari, la direzione lavori, la consulenza e la progettazione nel campo dell'edilizia e dell'architettura, sia esterna che interna. Essa svolge ogni attività in relazione diretta o indiretta nei seguenti settori: nel settore dell'architettura: la progettazione, la stesura di piani, la direzione lavori, esecuzione di opere quale impresa generale o totale, l'allestimento di perizie giudiziali e civili, la determinazione di stime; nel settore edile ed immobiliare: l'assunzione di mandati d'amministrazione, le mediazioni immobiliari, le verifiche urbanistiche e commerciali. La società può partecipare ad altre imprese, nonché svolgere tutte le attività direttamente o indirettamente connesse con lo scopo e partecipare sotto qualsiasi forma a società aventi scopi similari, sia in Svizzera che all'estero.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Palladino architetti SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 200626/2020 - 26.06.2020
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1004921861, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Palladino architetti SA, in Mezzovico-Vira, CHE-326.619.013, Via Loreto 1, 6805 Mezzovico, società anonima (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    18.06.2020.

    Scopo:
    La gestione di uno studio di architettura, l'allestimento di progetti immobiliari, la direzione lavori, la consulenza e la progettazione nel campo dell'edilizia e dell'architettura, sia esterna che interna.

    Essa svolge ogni attività in relazione diretta o indiretta nei seguenti settori:
    nel settore dell'architettura: la progettazione, la stesura di piani, la direzione lavori, esecuzione di opere quale impresa generale o totale, l'allestimento di perizie giudiziali e civili, la determinazione di stime;
    nel settore edile ed immobiliare: l'assunzione di mandati d'amministrazione, le mediazioni immobiliari, le verifiche urbanistiche e commerciali. La società può partecipare ad altre imprese, nonché svolgere tutte le attività direttamente o indirettamente connesse con lo scopo e partecipare sotto qualsiasi forma a società aventi scopi similari, sia in Svizzera che all'estero.

    Capitale azionario:
    CHF 100'000.00.

    Capitale azionario liberato:
    CHF 100'000.00.

    Azioni:
    100 azioni nominative da CHF 1'000.00.

    Fatti particolari:
    Conferimento in natura e assunzione di beni: sulla base del contratto del 18.06.2020 e del bilancio al 31.12.2019, che presenta attivi per CHF 510'660.12 e passivi verso terzi per CHF 127'935.00, la società assume attivi e passivi della Palladino architetti, in Mezzovico-Vira (CHE-114.357.791), contro attribuzione di 100 azioni nominative da CHF 1'000.00. L'importo di CHF 282'725.12 verrà iscritto a bilancio quale credito verso la società.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono mediante comunicazione scritta. Secondo dichiarazione del 18.06.2020 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Palladino, Andrea, da Lugano, in Mezzovico (Mezzovico-Vira), amministratore unico, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm