Reports for OpenReef Consulting Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About OpenReef Consulting Sagl
- OpenReef Consulting Sagl is active in the industry «Services regarding management consulting» and is currently active. The legal headquarters are in Lugano.
- The management consists of one person. The company was founded on 30.04.2019.
- Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 03.05.2019.
- OpenReef Consulting Sagl is registered in the Canton of TI under the UID CHE-373.464.791.
Commercial register information
Entry in the commercial register
30.04.2019
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.024.120-5
UID/VAT
CHE-373.464.791
Sector
Services regarding management consulting
Purpose (Original language)
Fornire consulenza alle aziende nei seguenti ambiti: organizzazione delle risorse umane e finanziarie, delle strutture di vendita e di assistenza della clientela; ottimizzazione di processi di comunicazione interni ed esterni all'azienda; ottimizzazione e automazione dei processi di vendita e di assistenza clienti; sviluppo di prodotti e servizi nell'ambito del reclutamento digitale, determinazione dei relativi prezzi e sviluppo delle piattaforme digitali B2B e B2C per l'erogazione dei prodotti e servizi di reclutamento digitale, di formazione professionale e di outplacement; valutazione dei sistemi di controllo interno a strutture aziendali e di gruppo; elaborazione di strategie aziendali e business plan così come ristrutturazioni aziendali, fusioni, scissioni, liquidazione trasformazioni. La società potrà inoltre svolgere ogni altra attività utile o necessaria al conseguimento dello scopo sociale.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: OpenReef Consulting Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR01-1004622937, Commercial Registry Office Ticino, (501)
OpenReef Consulting Sagl, in Lugano, CHE-373.464.791, Via Canevascini 16A, 6900 Lugano, società a garanzia limitata (Nuova iscrizione).
Data dello statuto:
25.04.2019.
Scopo:
Fornire consulenza alle aziende nei seguenti ambiti: organizzazione delle risorse umane e finanziarie, delle strutture di vendita e di assistenza della clientela;
ottimizzazione di processi di comunicazione interni ed esterni all'azienda;
ottimizzazione e automazione dei processi di vendita e di assistenza clienti;
sviluppo di prodotti e servizi nell'ambito del reclutamento digitale, determinazione dei relativi prezzi e sviluppo delle piattaforme digitali B2B e B2C per l'erogazione dei prodotti e servizi di reclutamento digitale, di formazione professionale e di outplacement;
valutazione dei sistemi di controllo interno a strutture aziendali e di gruppo;
elaborazione di strategie aziendali e business plan così come ristrutturazioni aziendali, fusioni, scissioni, liquidazione trasformazioni. La società potrà inoltre svolgere ogni altra attività utile o necessaria al conseguimento dello scopo sociale.
Capitale sociale:
CHF 20'000.00. Prestazioni accessorie a norma di statuto.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per iscritto o per email. Secondo dichiarazione del 25.04.2019 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone iscritte:
Bertoli, Marco, da Bellinzona, in Lugano, socio e gerente, con firma individuale, con 200 quote da CHF 100.00.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.