• My Admin Assist Sàrl

    VD
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-550.1.202.215-9
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    3 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for My Admin Assist Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About My Admin Assist Sàrl

    • My Admin Assist Sàrl has its legal headquarters in Renens VD and is active. It operates in the sector «Fiduciary services».
    • The management consists of one person. The company was founded on 29.03.2022.
    • The company has last modified its commercial register entry on 20.09.2024. All previous commercial register entries are available under «Notifications».
    • The company My Admin Assist Sàrl is registered under the UID CHE-325.733.557.
    • Next to the company My Admin Assist Sàrl there are 24 other active companies with an identical address. These include: Ammersresidenz SA, AO Services Sàrl, Area Chablais SA.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language)

    La société a pour but la prestation de services dans le domaine de la gestion administrative, fiscale et comptable pour particuliers et entreprises. La société peut effectuer toutes opérations financières, commerciales ou industrielles, mobilières ou immobilières, à l'exception de toute opération prohibée par la LFAIE, créer des succursales ou des filiales en Suisse et à l'étranger, participer à toutes entreprises ayant un rapport direct ou indirect avec son but et accorder des prêts ou des garanties à des associés ou des tiers, si cela favorise ses intérêts.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: My Admin Assist Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240920/2024 - 20.09.2024
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1006134807, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    My Admin Assist Sàrl, à Bussigny, CHE-325.733.557 (FOSC du 30.06.2023, p. 0/1005783496). Statuts modifiés le 11.09.2024. Siège transféré à Renens (VD).

    Nouvelle adresse:
    Rue du Bugnon 42, 1020 Renens VD.

    SOGC 230630/2023 - 30.06.2023
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1005783496, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    My Admin Assist Sàrl, à Bussigny, CHE-325.733.557 (FOSC du 01.04.2022, p. 0/1005441245).

    Nouvelle adresse:
    Chemin de la Venoge 5, 1030 Bussigny.

    SOGC 220401/2022 - 01.04.2022
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005441245, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    My Admin Assist Sàrl, à Bussigny, Route d'Eguechaudens 11, 1030 Bussigny, CHE-325.733.557. Nouvelle société à responsabilité limitée.

    Statuts:
    22.03.2022.

    But:
    la société a pour but la prestation de services dans le domaine de la gestion administrative, fiscale et comptable pour particuliers et entreprises. La société peut effectuer toutes opérations financières, commerciales ou industrielles, mobilières ou immobilières, à l'exception de toute opération prohibée par la LFAIE, créer des succursales ou des filiales en Suisse et à l'étranger, participer à toutes entreprises ayant un rapport direct ou indirect avec son but et accorder des prêts ou des garanties à des associés ou des tiers, si cela favorise ses intérêts.

    Obligation de fournir des prestations accessoires, droits de préférence, de préemption ou d'emption:
    pour les détails, voir les statuts.

    Capital social:
    CHF 20'000.

    Associée-gérante avec signature individuelle:
    Msihli Alessandra, de Neuchâtel, à Bussigny, avec 20 parts de CHF 1'000.

    Organe de publication:
    Feuille officielle suisse du commerce.

    Communications aux associés:
    par écrit ou par courriel. Selon déclaration du 22.03.2022, la société n'est pas soumise à une révision ordinaire et renonce à une révision restreinte.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm