Reports for Monopoly District SA
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About Monopoly District SA
- Monopoly District SA has its legal headquarters in Lugano and is active. It operates in the sector «General structural engineering».
- The management consists of one person. The company was founded on 12.08.2024.
- The last commercial register change was made on 15.08.2024. All changes can be viewed under the section «Notifications» and saved as a PDF.
- The reported UID is the following: CHE-478.681.184.
- There are 16 other active companies that have registered an identical address. These include: AGD Holding Sagl, Chain Invest Sagl, DG Property SA.
Commercial register information
Entry in the commercial register
12.08.2024
Legal form
Company limited by shares (AG)
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.3.024.275-6
UID/VAT
CHE-478.681.184
Sector
General structural engineering
Purpose (Original language)
Lo scopo della società è la costruzione, la ristrutturazione, la manutenzione ordinaria e straordinaria di immobili, la progettazione e direzione lavori, sia in Svizzera che all'estero. Essa si occuperà inoltre dell'import, dell'export della vendita e della commercializzazione di materiali edili di ogni tipo. La società potrà svolgere ogni attività di uno studio d'architettura ed in particolare: pianificazione, progettazione, direzione lavori, allestimento di referti peritali, ricerche e studi in materia urbanistica e di architettura. La società può svolgere ricerche di mercato, attività di marketing, di supporto, di informazione, di assistenza, di consulenza, di organizzazione e di mediazione nei rami commerciali, economici e amministrativi. Essa potrà inoltre acquistare e vendere immobili e mobili, nonché possedere, locare e amministrare immobili di sua proprietà, così come partecipare ad altre società sia in Svizzera che all'estero.
Other company names
Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Monopoly District SA
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR01-1006107509, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Monopoly District SA, in Lugano, CHE-478.681.184, Via Serafino Balestra 33, 6900 Lugano, società anonima (Nuova iscrizione).
Data dello statuto:
09.08.2024.
Scopo:
Lo scopo della società è la costruzione, la ristrutturazione, la manutenzione ordinaria e straordinaria di immobili, la progettazione e direzione lavori, sia in Svizzera che all'estero. Essa si occuperà inoltre dell'import, dell'export della vendita e della commercializzazione di materiali edili di ogni tipo.
La società potrà svolgere ogni attività di uno studio d'architettura ed in particolare:
pianificazione, progettazione, direzione lavori, allestimento di referti peritali, ricerche e studi in materia urbanistica e di architettura. La società può svolgere ricerche di mercato, attività di marketing, di supporto, di informazione, di assistenza, di consulenza, di organizzazione e di mediazione nei rami commerciali, economici e amministrativi. Essa potrà inoltre acquistare e vendere immobili e mobili, nonché possedere, locare e amministrare immobili di sua proprietà, così come partecipare ad altre società sia in Svizzera che all'estero.
Capitale azionario:
CHF 100'000.00.
Capitale azionario liberato:
CHF 100'000.00.
Azioni:
1'000 azioni nominative da CHF 100.00.
Organo di pubblicazione:
FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono mediante lettera o per e-mail. Secondo dichiarazione del 09.08.2024 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Persone iscritte:
Beltrami, Luca Dario, da Muzzano, in Realp, amministratore unico, con firma individuale.