• Ludamoli Holding SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.024.378-9
    Sector: Operation of other financial institutions

    Age of the company

    7 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    200'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Battista Filippini
    Via alla Perfetta 6
    6864 Arzo
    Neighbourhood

    Reports for Ludamoli Holding SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Ludamoli Holding SA

    • Ludamoli Holding SA is currently active and the industry «Operation of other financial institutions». The legal headquarters are in Arzo.
    • The management has one active person registered.
    • The company has last changed their commercial register entry on 19.11.2024, under «Notifications» you will find all changes.
    • Ludamoli Holding SA is registered in the Canton of TI under the UID CHE-412.003.757.

    Management (1)

    newest board members

    Battista Filippini

    newest authorized signatories

    Battista Filippini

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Operation of other financial institutions

    Purpose (Original language)

    L'acquisto, la detenzione, la gestione di partecipazioni societarie e di patrimoni mobiliari ed immobiliari compatibilmente con la LAFE; il finanziamento di società industriali, commerciali e finanziarie; compiere operazioni e prestare servizi di consulenza di ogni genere, limitatamente a società e a persone ad essa collegate. La società può inoltre svolgere ogni altra operazione commerciale, finanziaria o di altro genere che sia utile a realizzare e promuovere il suo scopo sociale. La società potrà inoltre sviluppare, registrare, acquistare, sfruttare, alienare e disporre in qualsiasi altro modo di beni e proprietà immateriali, quali, ad esempio ma non soltanto, marchi, diritti affini e brevetti, senza limiti di tempo e di luogo. Il tutto sia in Svizzera sia all'estero.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Ludamoli Holding SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 241119/2024 - 19.11.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006182467, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Ludamoli Holding SA, in Mendrisio, CHE-412.003.757, c/o Battista Filippini, Via alla Perfetta 6, 6864 Arzo, società anonima (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    01.10.2024.

    Scopo:
    L'acquisto, la detenzione, la gestione di partecipazioni societarie e di patrimoni mobiliari ed immobiliari compatibilmente con la LAFE;
    il finanziamento di società industriali, commerciali e finanziarie;
    compiere operazioni e prestare servizi di consulenza di ogni genere, limitatamente a società e a persone ad essa collegate. La società può inoltre svolgere ogni altra operazione commerciale, finanziaria o di altro genere che sia utile a realizzare e promuovere il suo scopo sociale. La società potrà inoltre sviluppare, registrare, acquistare, sfruttare, alienare e disporre in qualsiasi altro modo di beni e proprietà immateriali, quali, ad esempio ma non soltanto, marchi, diritti affini e brevetti, senza limiti di tempo e di luogo. Il tutto sia in Svizzera sia all'estero.

    Capitale azionario:
    CHF 200'000.00.

    Capitale azionario liberato:
    CHF 200'000.00.

    Azioni:
    200'000 azioni nominative da CHF 1.00.

    Fatti particolari:
    Conferimento in natura: sulla base dei contratti del 01.10.2024, la società assume 120 azioni nominative da CHF 1'000.00 della ALSOLIS SA, in Mendrisio (CHE-113.473.880) e 14'003 quote sociali da RON 25.00 della REOS PRODUCTION SRL, in Giurgiu (RO) (Nr. 23596809), contro attribuzione di 185'421 azioni nominative da CHF 1.00.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti avvengono mediante lettera raccomandata. Secondo dichiarazione del 01.10.2024 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Filippini, Battista, da Monteceneri, in Arzo (Mendrisio), amministratore unico, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm