• Loopalty Sagl

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.024.682-2
    Sector: Services regarding public relations

    Age of the company

    5 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Via Collina 26
    6816 Bissone
    Neighbourhood

    Reports for Loopalty Sagl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Loopalty Sagl

    • Loopalty Sagl with its legal headquarters in Bissone is a Limited liability company from the sector «Services regarding public relations». Loopalty Sagl is active.
    • The management of the company Loopalty Sagl, which was founded on the 10.12.2019, consists of one person.
    • The commercial register entry of the company was last modified on 04.10.2024. Under «Notifications» it is possible to view all previous changes.
    • The company is registered in the commercial register of the Canton of TI under the UID CHE-485.288.490.

    Management (1)

    Executive board

    Luca Mazzanti

    newest authorized signatories

    Luca Mazzanti

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding public relations

    Purpose (Original language)

    Lo sviluppo e la consulenza in strategie di comunicazione attraverso il web, creazione di siti internet, applicazioni web, promozione ed advertising; la realizzazione, commercializzazione e l'assistenza nell'ambito dei software ed hardware. La società può acquistare e vendere prodotti informatici, elaborare dati per conto terzi, nel rispetto dei limiti imposti dalla legge. Organizzare, promuovere e realizzare, con ogni mezzo, manifestazioni ed eventi, organizzare stage e percorsi formativi. L'attività di produzione, commercio e vendita di materiale didattico (libri, riviste, ebook, programmi multimediali, ecc.). Attività editoriale, redazione di piani marketing, come pure studi e ricerche di mercato e attività connesse; la società può esercitare tutte le attività commerciali o di altro genere che siano in relazione, diretta o indiretta, con lo scopo della società. La società può avere partecipazioni in altre società sia in Svizzera che all'estero.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Loopalty Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 241004/2024 - 04.10.2024
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1006146252, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Loopalty Sagl, in Bissone, CHE-485.288.490, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 162 del 23.08.2023, Pubbl. 1005822261).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Adorni, Gabor, cittadino italiano, in Dozza (IT), socio, senza diritto di firma, con 40 quote da CHF 100.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Mazzanti, Luca, da Brusino Arsizio, in Bissone, socio e gerente, con firma individuale, con 200 quote da CHF 100.00 [finora: con 160 quote da CHF 100.00].

    SOGC 230823/2023 - 23.08.2023
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005822261, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Loopalty Sagl, in Bissone, CHE-485.288.490, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 242 del 13.12.2019, Pubbl. 1004783103).

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Mazzanti, Luca, da Brusino Arsizio, in Bissone, socio e gerente, con firma individuale, con 160 quote da CHF 100.00 [finora: con 200 quote da CHF 100.00];
    Adorni, Gabor, cittadino italiano, in Dozza (IT), socio, senza diritto di firma, con 40 quote da CHF 100.00.

    SOGC 191213/2019 - 13.12.2019
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1004783103, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Loopalty Sagl, in Bissone, CHE-485.288.490, Via Collina 26, 6816 Bissone, società a garanzia limitata (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    05.12.2019.

    Scopo:
    Lo sviluppo e la consulenza in strategie di comunicazione attraverso il web, creazione di siti internet, applicazioni web, promozione ed advertising;
    la realizzazione, commercializzazione e l'assistenza nell'ambito dei software ed hardware. La società può acquistare e vendere prodotti informatici, elaborare dati per conto terzi, nel rispetto dei limiti imposti dalla legge. Organizzare, promuovere e realizzare, con ogni mezzo, manifestazioni ed eventi, organizzare stage e percorsi formativi. L'attività di produzione, commercio e vendita di materiale didattico (libri, riviste, ebook, programmi multimediali, ecc.). Attività editoriale, redazione di piani marketing, come pure studi e ricerche di mercato e attività connesse;
    la società può esercitare tutte le attività commerciali o di altro genere che siano in relazione, diretta o indiretta, con lo scopo della società. La società può avere partecipazioni in altre società sia in Svizzera che all'estero.

    Capitale sociale:
    CHF 20'000.00.

    Obblighi di fornire prestazioni accessorie, diritti preferenziali, di prelazione o di compera:
    per i dettagli si rinvia allo statuto.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società ai soci avvengono per lettera raccomandata. Secondo dichiarazione del 05.12.2019 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Mazzanti, Luca, da Brusino Arsizio, in Bissone, socio e gerente, con firma individuale, con 200 quote da CHF 100.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm