• LFG Conseil Sàrl

    VD
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-550.1.199.259-4
    Sector: Secretarial and office administration services

    Age of the company

    3 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for LFG Conseil Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About LFG Conseil Sàrl

    • LFG Conseil Sàrl is active in the industry «Secretarial and office administration services» and is currently active. The legal headquarters are in Arzier-Le Muids.
    • The company was founded on 22.11.2021 and has 2 persons in its management.
    • All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 18.07.2025.
    • In the commercial register the company LFG Conseil Sàrl is registered under the UID CHE-391.788.748.
    • There are 10 other active companies that have registered an identical address. These include: Agalod Sàrl, AVPartner SA, Centre de formation suisse en sophrologie caycédienne Sàrl.

    Management (2)

    Executive board

    Rosa Taurino

    newest authorized signatories

    Rosa Taurino

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Secretarial and office administration services

    Purpose (Original language)

    La société a pour but tous services de secrétariat, tous services administratifs et tous conseils dans ces domaines. D'une manière générale, la société pourra créer des succursales ou des filiales en Suisse et à l'étranger, participer à d'autres entreprises, acquérir ou fonder des entreprises visant un but identique ou analogue, accorder des prêts ou des garanties à des associés ou à des tiers, faire, tant en Suisse qu'à l'étranger, toutes opérations financières, commerciales, mobilières, immobilières et autres et conclure tous contrats propres à développer son but ou s'y rapportant directement ou indirectement.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: LFG Conseil Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 250718/2025 - 18.07.2025
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1006389105, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    LFG Conseil Sàrl, à Arzier-Le Muids, CHE-391.788.748 (FOSC du 25.11.2021, p. 0/1005342617). Valletta Flavia Anna n'est plus gérante;
    sa signature est radiée.

    Nouvelle gérante avec signature individuelle:
    Taurino Rosa, d'Italie, à Vernier.

    SOGC 211125/2021 - 25.11.2021
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005342617, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    LFG Conseil Sàrl, à Arzier-Le Muids, Route d'Arzier 58, 1273 Arzier-Le Muids, CHE-391.788.748. Nouvelle société à responsabilité limitée.

    Statuts:
    11.11.2021.

    But:
    la société a pour but tous services de secrétariat, tous services administratifs et tous conseils dans ces domaines. D'une manière générale, la société pourra créer des succursales ou des filiales en Suisse et à l'étranger, participer à d'autres entreprises, acquérir ou fonder des entreprises visant un but identique ou analogue, accorder des prêts ou des garanties à des associés ou à des tiers, faire, tant en Suisse qu'à l'étranger, toutes opérations financières, commerciales, mobilières, immobilières et autres et conclure tous contrats propres à développer son but ou s'y rapportant directement ou indirectement.

    Capital social:
    CHF 20'000.

    Associée sans signature:
    Beaudeau Laurence, de France, à Bossey (France), avec 200 parts de CHF 100.

    Gérante:
    Valletta Flavia Anna, de Genève, à Meyrin, avec signature individuelle.

    Organe de publication:
    Feuille officielle suisse du commerce.

    Communications aux associés:
    par écrit ou par courriel. Selon déclaration du 11.11.2021, la société n'est pas soumise à une révision ordinaire et renonce à une révision restreinte.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm