• Lead Admin Sàrl

    GE
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-660.0.290.024-2
    Sector: Secretarial and office administration services

    Registered since

    1 Year

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Lead Admin Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Lead Admin Sàrl

    • Lead Admin Sàrl has its legal headquarters in Plan-les-Ouates and is active. It operates in the sector «Secretarial and office administration services».
    • The management of the company Lead Admin Sàrl, entered in the trade register on the 01.02.2024, consists of 2 persons.
    • The company has last changed their commercial register entry on 06.02.2024, under «Notifications» you will find all changes.
    • The Enterprise Identification Number of the company Lead Admin Sàrl is the following: CHE-493.280.645.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Secretarial and office administration services

    Purpose (Original language)

    L'exploitation d'un bureau de services, incluant tous travaux de saisie informatique, l'assistance dans toutes démarches administratives, la tenue de la comptabilité générale des petites et moyennes entreprises, ainsi que la fourniture de divers conseils dans l'organisation d'une entreprise. La société peut créer des succursales en Suisse et à l'étranger, participer à d'autres entreprises en Suisse et à l'étranger, acquérir ou fonder des entreprises visant un but identique ou analogue, effectuer toutes opérations commerciales, financières, mobilières ou autres et conclure tous contrats propres à développer son but ou s'y rapportant directement ou indirectement.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Lead Admin Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240206/2024 - 06.02.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005954322, Commercial Registry Office Geneva, (660)

    Lead Admin Sàrl, à Plan-les-Ouates, Chemin des Voirets 18, 1228 Plan-les-Ouates, CHE-493.280.645. Nouvelle société à responsabilité limitée. Statuts du 17.01.2024.

    But:
    l'exploitation d'un bureau de services, incluant tous travaux de saisie informatique, l'assistance dans toutes démarches administratives, la tenue de la comptabilité générale des petites et moyennes entreprises, ainsi que la fourniture de divers conseils dans l'organisation d'une entreprise. La société peut créer des succursales en Suisse et à l'étranger, participer à d'autres entreprises en Suisse et à l'étranger, acquérir ou fonder des entreprises visant un but identique ou analogue, effectuer toutes opérations commerciales, financières, mobilières ou autres et conclure tous contrats propres à développer son but ou s'y rapportant directement ou indirectement.

    Obligation de fournir des prestations accessoires, droits de préférence, de préemption ou d'emption:
    pour les détails, voir les statuts.

    Capital:
    CHF 20'000.

    Organe de publication:
    Feuille Officielle Suisse du Commerce.

    Communication aux associés:
    par écrit (courrier, fax, email ou tout autre moyen de communication électronique).

    Associés:
    Tardy Lydie Cécile Simone, de France, à Échevenex (FRA), pour 200 parts de CHF 100.

    Gérantes:
    l'associée Tardy Lydie Cécile Simone, présidente, avec signature individuelle, et Muffat Brigitte Irène Paule, de Genève, à Russin avec signature individuelle. Selon déclaration du 17.01.2024, il est renoncé à un contrôle restreint.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm