Reports for La Goccia Sagl in liquidazione
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About La Goccia Sagl in liquidazione
- La Goccia Sagl in liquidazione with its legal headquarters in Locarno is a Limited liability company from the sector «Trading with various goods». La Goccia Sagl in liquidazione is in liquidation.
- There are 2 active persons registered in the management.
- Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 11.08.2025.
- The reported UID is the following: CHE-104.869.629.
- On the same address there are 3 other active companies registered. These include: Haircolormania di Tanja Bernasconi, MOPS Dance Syndrome, TYA di Anna Comizzoli.
Commercial register information
Entry in the commercial register
05.11.1998
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Locarno
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-509.4.006.647-9
UID/VAT
CHE-104.869.629
Sector
Trading with various goods
Purpose (Original language)
Il commercio, la consulenza, la promozione, la produzione e la compra-vendita rivolti a privati, aziende ed istituzioni, di prodotti per la cura estetica del corpo di produzione propria o di terzi e per terapie olistiche di cura come la fitoterapia, la floriterapia, la cromoterapia e altro di produzione propria o di terzi. L'organizzazione di corsi e conferenze per la promozione, l'informazione, la consulenza e la formazione. Attività editoriale e pubblicitaria e la relativa vendita. Compra-vendita di ogni genere di merce inerente l'attività della società stessa. La società ha inoltre per scopo l'utilizzo, l'applicazione, la promozione di terapie olistiche come la fitoterapia, la floriterapia, la cromoterapia, le terapie con i cristalli e ogni altra terapia di questo genere e i relativi prodotti. La società può svolgere in Svizzera e all'estero ogni e qualsiasi attività connessa direttamente o indirettamente con il suo scopo principale e può partecipare ad altre società in Svizzera e all'estero; può costituire filiali e succursali in Svizzera e all'estero, come pure costituire o prendere parte ad imprese e ditte affini o simili in Svizzera e all'estero.
Other company names
Past and translated company names
- La Goccia Sagl
- Atelier Atrium Sagl
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: La Goccia Sagl in liquidazione
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: LS02-0000073634, Commercial Registry Office Ticino
Rubrica: Liquidazioni e grida ai creditori Sottorubrica: Diffida ai creditori alla liquidazione di una società a garanzia limitata Data di pubblicazione: SHAB 11.08.2025 Disponibile al pubblico fino al: 11.08.2030 Numero di pubblicazione: Ente di pubblicazione Avv. Mirko Maggetti, Largo Franco Zorzi 12, 6600 Locarno Diffida ai creditori alla liquidazione La Goccia Sagl in liquidazione Organizzazione in dissoluzione: La Goccia Sagl in liquidazione CHE-104.869.629 Via Ciseri 6
Punto di contatto: Gianni Franscioni Al Brïèe 20
Publication number: HR02-1006404655, Commercial Registry Office Ticino, (501)
La Goccia Sagl, in Locarno, CHE-104.869.629, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 98 del 20.05.2011, p.0, Pubbl. 6171222).
Nuova ditta:
La Goccia Sagl in liquidazione.
Altri indirizzi:
c/o Gianni Franscioni, al Brïèe 20, 6678 Lodano Indirizzo della società in liquidazione. La società è sciolta con decisione dell'assemblea dei soci del 30.07.2025.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Franscioni, Gianni Alberto Marino, da Maggia, in Lodano (Maggia), liquidatore, con firma individuale.
Publication number: 6171222, Commercial Registry Office Ticino, (501)
La Goccia Sagl, in Locarno, CH-509.4.006.647-9, società a garanzia limitata (FUSC no. 15 del 23.01.2006, p. 14, Pubbl. 3207396). Con dichiarazione del 07.04.2011 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.