• KRM Management Consulting Sagl

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-514.4.012.245-7
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    31 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Fiduciaria Fontana SA
    via Giuseppe Motta 24
    6830 Chiasso
    Neighbourhood

    Reports for KRM Management Consulting Sagl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About KRM Management Consulting Sagl

    • KRM Management Consulting Sagl with its legal headquarters in Chiasso is active. KRM Management Consulting Sagl operates in the sector «Services regarding management consulting».
    • KRM Management Consulting Sagl has 2 persons entered in its management.
    • The last commercial register change was made on 17.06.2013. All changes can be viewed under the section «Notifications» and saved as a PDF.
    • The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-103.544.320.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    La consulenza aziendale e la formazione in genere

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: KRM Management Consulting Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 114/2013 - 17.06.2013
    Categories: Change in management

    Publication number: 921017, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    KRM Management Consulting Sagl, in Chiasso, CH-514.4.012.245-7, società a garanzia limitata (FUSC no. 219 del 11.11.2009, p. 18, Pubbl. 5337454).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Reiser, Helgard, da Zurigo, in Kilchberg ZH, socia, senza diritto di firma, con 9 quote da CHF 1'000.00;
    Wuthier, Otto, da Coffrane, in Losone, socio e gerente, con firma individuale, con 2 quote da CHF 1'000.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Reiser, Karin, da Zurigo, in Meride (Mendrisio), socia, con procura individuale, con 18 quote da CHF 1'000.00 [finora: in Meride e con 9 quote sociali da CHF 1'000.00];
    Pellicanò, Fabio, cittadino italiano, in Castagnola (Lugano), socio e gerente, con firma individuale, con 2 quote da CHF 1'000.00.

    SOGC 219/2009 - 11.11.2009
    Categories: Change of company purpose, Change of company address, Change in management

    Publication number: 5337454, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    KRM Management Consulting Sagl, finora in Breggia, CH-514.4.012.245-7, Società a garanzia limitata (FUSC no. 212 del 2.11.2009, pagina 20, publ. 5322522).

    Statuti modificati:
    3.11.2009.

    Nuova sede:
    Chiasso.

    Nuovo recapito:
    Via G. Motta 24, c/o Fiduciaria Fontana SA, 6830 Chiasso.

    Nuovo scopo:
    La consulenza aziendale e la formazione in genere;
    coaching;
    traduzioni ed interpretariato;
    redazione testi;
    cessioni, concessioni, licenze e simili relative a diritti d'autore nonché quelle relative a marchi ed insegne;
    servizi culturali, artistici, scientifici, didattici, sportivi, ricreativi e simili;
    realizzazioni pubbliche. La società può eseguire tutte le operazioni direttamente o indirettamente correlate allo scopo sociale. La società è autorizzata a costituire sia in Svizzera che all'estero succursali, società affiliate nonché fondazioni, come pure acquistare, gestire ed alienare partecipazioni in altre società. La società è autorizzata ad acquistare e gravare fondi sia in Svizzera che all'estero per uso proprio e per il conseguimento dello scopo sociale. [sono abrogate le disposizioni statutarie inerenti ai conferimenti in natura] [radiati: Inventario del 23.02.1994 (mobili, computers, ecc.) per il valore di CHF 27'250.-- accettato dalla società per CHF 10'000.-- interamente computati sul capitale azionario]. Prestazioni accessorie a norma di statuto.

    Nuove comunicazioni:
    Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per iscritto o per email. [Statuti modificati anche su punti non soggetti a pubblicazione]. Statuti adattati al nuovo diritto.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Reiser, Karin, da Zurigo, in Meride, socia, con procura individuale, con 9 quote da CHF 1'000.-- [finora: con una quota da CHF 9'000.--];
    Reiser, Helgard, da Zurigo, in Kilchberg ZH, socia, senza diritto di firma, con 9 quote da CHF 1'000.-- [finora: socio, con una quota da CHF 9'000.--];
    Wuthier, Otto, da Coffrane, in Losone, socio e gerente, con firma individuale, con 2 quote da CHF 1'000.-- [finora: con una quota da CHF 2'000.--].

    SOGC 212/2009 - 02.11.2009
    Categories: Change of company address

    Publication number: 5322522, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    KRM Management Consulting Sagl, in Cabbio, CH-514.4.012.245-7, Società a garanzia limitata (FUSC no. 185 del 24.9.2009, pagina 16, publ. 5262746).

    Nuova denominazione del Comune di sede:
    Breggia. La modifica di sede avviene in seguito all'aggregazione con il nuovo Comune denominato Breggia sulla base del Decreto legislativo del 24.10.2007.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm