• KaMaPu Consulting Sàrl

    VD
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-550.1.252.979-0
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    0 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for KaMaPu Consulting Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About KaMaPu Consulting Sàrl

    • KaMaPu Consulting Sàrl is active in the industry «Services regarding management consulting» and is currently active. The legal headquarters are in Ollon VD.
    • The management consists of one person. The company was founded on 08.10.2025.
    • All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 13.10.2025.
    • The company's UID is CHE-236.570.017.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    La société a pour but la fourniture de prestations de conseil en gestion, en organisation et en stratégie d'entreprise, ainsi que la tenue de comptabilité, accompagnement pour l'établissement des états financiers, la gestion des salaires et des charges sociales, la fiscalité courante et l'accompagnement administratif et financier, principalement destinés aux petites et moyennes entreprises, aux indépendants et aux particuliers. Elle peut également proposer des services de révision, de contrôle, d'audit interne, d'évaluation d'entreprises, des prestations de formation et d'assistance, ainsi que toutes activités connexes ou complémentaires en relation directe ou indirecte avec son but. La société peut créer des succursales en Suisse et à l'étranger, participer à d'autres entreprises en Suisse et à l'étranger, acquérir ou fonder des entreprises visant un but identique ou analogue, effectuer toutes opérations commerciales, financières, mobilières ou autres et conclure tous contrats propres à développer son but ou s'y rapportant directement ou indirectement.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: KaMaPu Consulting Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 251013/2025 - 13.10.2025
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006456771, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    KaMaPu Consulting Sàrl, à Ollon, Chemin du Raisin 2, 1867 Ollon VD, CHE-236.570.017. Nouvelle société à responsabilité limitée.

    Statuts:
    01.10.2025.

    But:
    la société a pour but la fourniture de prestations de conseil en gestion, en organisation et en stratégie d'entreprise, ainsi que la tenue de comptabilité, accompagnement pour l'établissement des états financiers, la gestion des salaires et des charges sociales, la fiscalité courante et l'accompagnement administratif et financier, principalement destinés aux petites et moyennes entreprises, aux indépendants et aux particuliers. Elle peut également proposer des services de révision, de contrôle, d'audit interne, d'évaluation d'entreprises, des prestations de formation et d'assistance, ainsi que toutes activités connexes ou complémentaires en relation directe ou indirecte avec son but. La société peut créer des succursales en Suisse et à l'étranger, participer à d'autres entreprises en Suisse et à l'étranger, acquérir ou fonder des entreprises visant un but identique ou analogue, effectuer toutes opérations commerciales, financières, mobilières ou autres et conclure tous contrats propres à développer son but ou s'y rapportant directement ou indirectement.

    Obligation de fournir des prestations accessoires, droits de préférence, de préemption ou d'emption:
    pour les détails, voir les statuts.

    Capital social:
    CHF 20'000.

    Associée-gérante avec signature individuelle:
    Pulvermacher Katharine, de Genève, à Ollon, avec 200 parts de CHF 100.

    Organe de publication:
    Feuille officielle suisse du commerce.

    Communications aux associés:
    par écrit (courrier, fax, email ou tout autre moyen de communication électronique). Selon déclaration à la constitution de la société, il est renoncé à un contrôle restreint.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm