• JO-VO Sagl

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.021.758-1
    Sector: IT services

    Age of the company

    8 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Via Serafino Balestra 12
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for JO-VO Sagl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About JO-VO Sagl

    • JO-VO Sagl with its legal headquarters in Lugano is a Limited liability company from the sector «IT services». JO-VO Sagl is active.
    • JO-VO Sagl has 2 persons entered in its management.
    • Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 12.02.2020.
    • JO-VO Sagl is registered in the Canton of TI under the UID CHE-170.627.989.
    • 4 VENTI Sagl, A.M.G. Consulting Sagl, AES RUDE SA are registered at the same address.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    IT services

    Purpose (Original language)

    Le attività e i servizi nel campo dell'informatica, come lo sviluppo e la commercializzazione di software, la consulenza, l'assistenza tecnica, la compravendita di hardware e software, la compravendita di domini web, l'organizzazione di corsi di formazione, la vendita di prodotti online ed e-commerce. La comunicazione digitale, il web marketing, la pubblicità on ed offline, l'advertising. La creazione grafica, la stampa digitale, il montaggio di video e multimedia in genere. La conduzione di campagne di marketing ed altri servizi pubblicitari per mezzo di canali digitali. La società può sviluppare, registrare, acquistare e sfruttare brevetti, marchi, licenze, know-how ed altri diritti di società, sia in Svizzera che all'estero. La società può compiere ogni operazione commerciale e finanziaria ritenuta necessaria o opportuna per il conseguimento diretto o indiretto dello scopo. La società può assumere interessenze e/o detenere partecipazioni in altre società ed imprese aventi scopo analogo e/o connesso, sia in Svizzera che all'estero, come pure creare filiali e aprire succursali sia in Svizzera che all'estero.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • bogheti.ch sagl

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: JO-VO Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 200212/2020 - 12.02.2020
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1004828591, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    JO-VO Sagl, in Lugano, CHE-170.627.989, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 185 del 25.09.2019, Pubbl. 1004723774).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Konsul KMi Sagl (CHE-113.163.586), in Lugano, socia, con 99 quote da CHF 100.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Griffanti, Nicola, cittadino italiano, in Granozzo con Monticello (IT), socio e gerente, con firma individuale, con 200 quote da CHF 100.00 [finora: con 101 quote da CHF 100.00].

    SOGC 190925/2019 - 25.09.2019
    Categories: Change of company name, Change in management

    Publication number: HR02-1004723774, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    bogheti.ch sagl, in Lugano, CHE-170.627.989, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 164 del 25.08.2017, p.0, Pubbl. 3715773).

    Statuti modificati:
    19.09.2019.

    Nuova ditta:
    JO-VO Sagl.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Griffanti, Nicola, cittadino italiano, in Granozzo con Monticello (IT), socio e gerente, con firma individuale, con 101 quote da CHF 100.00;
    Konsul KMi Sagl (CHE-113.163.586), in Lugano, socia, con 99 quote da CHF 100.00 [finora: con 200 quote da CHF 100.00];
    Barca, Matteo Giovanni Angelo, da Gravesano, in Torricella (Torricella-Taverne), presidente della gerenza, con firma individuale, [finora: gerente, con firma individuale].

    SOGC 164/2017 - 25.08.2017
    Categories: Change in management

    Publication number: 3715773, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    bogheti.ch sagl, in Lugano, CHE-170.627.989, società a garanzia limitata (FUSC no. 253 del 29.12.2016, Pubbl. 3254923).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Boghetich, Giangiuseppe Mida, cittadino italiano, in Düsseldorf (DE), socio e gerente, con firma individuale, con 100 quote da CHF 100.00;
    Pilipionek, Alina Magdalena, cittadina polacca, in Düsseldorf (DE), socia e gerente, con firma individuale, con 100 quote da CHF 100.00.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Barca, Matteo Giovanni Angelo, da Gravesano, in Torricella (Torricella-Taverne), gerente, con firma individuale [finora: presidente della gerenza con firma individuale];
    Konsul KMi Sagl (CHE-113.163.586), in Lugano, socia, con 200 quote da CHF 100.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm