• INTERPRESA Consulting GmbH

    AG
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-400.4.030.641-1
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    16 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for INTERPRESA Consulting GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About INTERPRESA Consulting GmbH

    • INTERPRESA Consulting GmbH is active in the industry «Services regarding management consulting» and is currently active. The legal headquarters are in Zofingen.
    • The management of the company INTERPRESA Consulting GmbH consists of one person.
    • On the 24.04.2017 the commercial register entry of the company was last changed. Under «Notifications» you will find all changes.
    • The company's UID is CHE-114.352.807.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language)

    Erbringung von verschiedenen Dienstleistungen insbesondere in den Bereichen Projektmanagement, Unternehmensberatung, Interimsmanagement, Schulungen und Führung von Kundenbuchhaltungen; kann Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmen beteiligen, andere Unternehmen erwerben oder erworbene Unternehmen verkaufen, Liegenschaften und Wertschriften erwerben, verwalten und verkaufen, Darlehen aufnehmen und gewähren, Garantien und andere Sicherheiten stellen sowie Immaterialgüterrechte erwerben, verwalten und verwerten.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: INTERPRESA Consulting GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 78/2017 - 24.04.2017
    Categories: Change of company address, Change in management

    Publication number: 3482321, Commercial Registry Office Aargau, (400)

    INTERPRESA Consulting GmbH, in Gontenschwil, CHE-114.352.807, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 118 vom 20.06.2008, Publ. 4532554).

    Statutenänderung:
    06.04.2017.

    Sitz neu:
    Zofingen.

    Domizil neu:
    Hirzenbergstrasse 3, 4800 Zofingen.

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Hofer-Wälchli, Ruth, von Rothrist, in Zofingen, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00 [bisher: in Gontenschwil].

    SOGC 118/2008 - 20.06.2008
    Categories: Company foundation, Change in capital, Change in management

    Publication number: 4532554, Commercial Registry Office Aargau, (400)

    INTERPRESA Consulting GmbH, in Gontenschwil, CH-400.4.030.641-1, Schützenegg 956, 5728 Gontenschwil, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    09.06.2008.

    Zweck:
    Erbringung von verschiedenen Dienstleistungen insbesondere in den Bereichen Projektmanagement, Unternehmensberatung, Interimsmanagement, Schulungen und Führung von Kundenbuchhaltungen;
    kann Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmen beteiligen, andere Unternehmen erwerben oder erworbene Unternehmen verkaufen, Liegenschaften und Wertschriften erwerben, verwalten und verkaufen, Darlehen aufnehmen und gewähren, Garantien und andere Sicherheiten stellen sowie Immaterialgüterrechte erwerben, verwalten und verwerten.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00. Das Stammkapital ist bei der Gründung vollständig liberiert worden.

    Qualifizierte Tatbestände:
    Sacheinlage/Sachübernahme: Die Gesellschaft übernimmt das im Handelsregister eingetragene Einzelunternehmen R Hofer Unternehmensberatung Gastro-Treuhand / KMU-Treuhand, in Gontenschwil (CH-400.1.026.169-4), gemäss Vertrag vom 09.06.2008 und Übernahmebilanz per 01.01.2008 mit Aktiven von CHF 33'111.99 und Passiven von CHF 22'765.88, wofür CHF 10'000.00 auf das Stammkapital angerechnet und CHF 346.11 als Forderung gutgeschrieben werden. Nebenleistungspflichten gemäss näherer Umschreibung in den Statuten.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Mitteilungen der Gesellschaft an die Gesellschafter und Nutzniesser erfolgen durch eingeschriebenen Brief an die letzte der Gesellschaft bekannt gegebene Adresse.

    Vinkulierung:
    Vom Gesetz abweichende Abtretungsmodalitäten der Stammanteile gemäss Statuten. Gemäss Erklärung aller Gründer vom 09.06.2008 untersteht die Gesellschaft keiner ordentlichen Revision und verzichtet auf eine eingeschränkte Revision.

    Eingetragene Personen:
    Hofer-Wälchli, Ruth, von Rothrist, in Gontenschwil, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm