Reports for Hygea Edizioni Sagl in liquidazione
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About Hygea Edizioni Sagl in liquidazione
- Hygea Edizioni Sagl in liquidazione with its legal headquarters in Lugano is a Limited liability company from the sector «Operation of a publishing agency (analog/digital)». Hygea Edizioni Sagl in liquidazione is in liquidation.
- Hygea Edizioni Sagl in liquidazione was founded on 14.04.2015.
- All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 15.08.2022.
- The company Hygea Edizioni Sagl in liquidazione is registered under the UID CHE-149.500.764.
- Next to the company Hygea Edizioni Sagl in liquidazione there are 47 other active companies with an identical address. These include: Ai Mediq International SA, ALPSTREAM TECH HOLDING SA, Between Development SA.
Commercial register information
Entry in the commercial register
14.04.2015
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.019.962-8
UID/VAT
CHE-149.500.764
Sector
Operation of a publishing agency (analog/digital)
Purpose (Original language)
L'ideazione, la progettazione, la distribuzione, la pubblicazione, la diffusione, l'acquisto, il noleggio, la vendita di libri, di e-book, di video, di CD, di pubblicazioni, di riviste, di edizioni di ogni genere su svariati supporti utilizzando tutti i mezzi tecnologici attuali e futuri, in particolare la stampa, la rete internet; il commercio elettronico; l'organizzazione di conferenze e incontri di carattere culturale e ricreativo. La società intende esercitare ogni altra attività legata al campo dell'editoria e del commercio delle pubblicazioni di ogni natura e su ogni supporto. La conclusione di tutti gli affari connessi al suo scopo sociale o che siano idonei a promuoverlo. La società potrà aprire succursali e filiali sia in Svizzera che all'estero e partecipare ad aziende o imprese in Svizzera e all'estero con scopi analoghi.
Other company names
Past and translated company names
- Hygea Edizioni Sagl
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Hygea Edizioni Sagl in liquidazione
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1005541244, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Hygea Edizioni Sagl in liquidazione, in Lugano, CHE-149.500.764, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 102 del 27.05.2022, Pubbl. 1005483294). La procedura fallimentare è stata sospesa per mancanza di attivo con decisione della Pretura del Distretto di Lugano del 19.05.2022. La società sarà cancellata d'ufficio se entro due anni dalla pubblicazione della presente iscrizione non verrà inoltrata un'opposizione motivata contro la cancellazione.
Publication number: KK03-0000034290, Commercial Registry Office Ticino
Rubrica: Fallimenti Sottorubrica: Sospensione della procedura di fallimento Data di pubblicazione: SHAB, KABTI 19.07.2022 Probabile data di scadenza: 19.07.2027 Numero di pubblicazione: Ente di pubblicazione Ufficio fallimenti di Lugano, Via al Fiume 7, 6962 Viganello Sospensione della procedura di fallimento Hygea Edizioni Sagl in liquidazione Debitore: Hygea Edizioni Sagl in liquidazione CHE-149.500.764 ohne Domizil-sans domicile-senza indirizzo
Ufficio, entro il suddetto termine 29.07.2022, sotto comminatoria delle pene previste
dalla legge, in particolare dall'art. 324 CP.
Publication number: HR02-1005483294, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Hygea Edizioni Sagl in liquidazione, in Lugano, CHE-149.500.764, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 98 del 20.05.2022, Pubbl. 1005479028). La società è stata dichiarata in fallimento con decisione della Pretura del Distretto di Lugano del 20.05.2022 a far tempo dal 23.05.2022 alle ore 10:00.