• Hubframe SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.018.662-7
    Sector: Trading with various goods

    Age of the company

    11 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Papao Corporation Sagl
    Via F. Pelli 12
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for Hubframe SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Hubframe SA

    Management (1)

    newest board members

    Tiziano Ballinari

    newest authorized signatories

    Tiziano Ballinari

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Trading with various goods

    Purpose (Original language)

    L'importazione, l'esportazione e il commercio, in Svizzera e all'estero, di infissi, serramenti, porte, sistemi oscuranti e affini, nonché l'assunzione di rappresentanze in Svizzera e all'estero, nei settori dell'edilizia e della costruzione. Potrà anche fornire consulenza, assistenza e supporto tecnologico nei suddetti rami di attività. Inoltre la società potrà svolgere qualsiasi attività nel settore dell'import-export e del commercio in generale di prodotti e beni di qualsiasi genere. La società può partecipare ad altre società e aziende in Svizzera od all'estero, creare succursali in Svizzera ed all'estero; acquistare o costituire società e aziende aventi scopo sociale simile o affine, nonché svolgere qualsiasi attività commerciale o finanziaria connessa direttamente o indirettamente con lo scopo sociale.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Hubframe SA in liquidazione
    • Italuxury SA

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Hubframe SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 210707/2021 - 07.07.2021
    Categories: Change in capital

    Publication number: HR02-1005242863, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Hubframe SA, in Lugano, CHE-384.153.562, società anonima (Nr. FUSC 13 del 20.01.2021, Pubbl. 1005078809).

    Nuove azioni:
    100 azioni nominative da CHF 1'000.00 [finora: 100 azioni al portatore da CHF 1'000.00]. In data 01.05.2021 le azioni al portatore sono state convertite per legge in azioni nominative. Gli statuti della società non sono ancora stati adeguati;
    l'adeguamento deve avvenire in occasione della prossima modifica statutaria.

    SOGC 210120/2021 - 20.01.2021
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005078809, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Hubframe SA, in Lugano, CHE-384.153.562, società anonima (Nr. FUSC 148 del 03.08.2020, Pubbl. 1004950578).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Cipriano, Marco, cittadino italiano, in Avellino (IT), presidente, con firma collettiva a due;
    Maffè, Stefano, cittadino italiano, in Galliate (IT), membro, con firma collettiva a due.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Ballinari, Tiziano, da Bellinzona, in Bellinzona, amministratore unico, con firma individuale [finora: membro, con firma individuale].

    SOGC 200803/2020 - 03.08.2020
    Categories: Bankruptcy, Revocation of bankruptcy

    Publication number: HR02-1004950578, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Hubframe SA, in Lugano, CHE-384.153.562, società anonima (Nr. FUSC 139 del 21.07.2020, Pubbl. 1004942054). Con decisione del 23.07.2020 la Camera di esecuzione e fallimenti del Tribunale d'appello del Cantone Ticino ha accolto il reclamo e ha di conseguenza annullato la decisione di apertura del fallimento della Pretura del Distretto di Lugano del 09.07.2020. [radiati: Con decreto del 15.07.2020 la Camera di esecuzione e fallimenti del Tribunale d'appello del Cantone Ticino ha accordato effetto sospensivo al reclamo inoltrato contro la decisione di apertura del fallimento della Pretura del Distretto di Lugano del 09.07.2020. L'iscrizione nel registro di commercio relativa allo scioglimento della società a seguito di fallimento viene pertanto cancellata.]

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm